Klacht NLE: 'ben 18 juni 7O JAAR GEWORDEN.VOOR GEZONDHEID VERHUIZEN.

harlingen

pas met u klacht ingediend,dacht dat opgelost was. werd gebeld .hele tijd gesproken. dus nu nog erger.had geen internet meer en geen tv,plus kan niet meer bellen .computer en tv draait weer.ben weer dagen bezig,en mails gestuurd.ga nu 29-JUNI,VERHUIZEN,MAILS GEKREGEN,DAT IK DAN,ALLES KON ACTIEVEREN,nu staat in mijn gegevens,10 juli 2019..verder geboorte datum ook nog fout.en ja kan niet bellen,ook aan gegeven,zelf niet en mij ook niet?vorige mail dat van begin niet goed ging.dus dat die meneer mij beldt.hoge telefoon kosten gehad,en nu helemaal niet meer bellen,en gebeld worden. dus vrijdag alles alles inpakken,instalatie..hoe moet dat nu.hoor ik niets,gaik dus echt niet rekening betalen..klant nr:63114299677. telefoon nr:...…….dus niet bereikbaar.groet

IK KAN DUS NIETS MEER,,DUS MONTEUR LANGS STUREN,DONDER DAG 27 JUNI 2019,VAN 8.00 UUR TOT 14.00 UUR,S,VONDS STAAT ALLES INGEPAKT.

harlingen
    alles bevestig voor verhuizing,door nle,en telefonisch gesprek.dus meer dan maand,zonder,zeker telefoon.dat dacht ik dus niet..niemand,kan mij bellen en ik ook niet,plus hoge kosten verhuizing.groet Douwsma.nle moet dit oplossen.zij hebben tot donderdag 27-juni de tijd.
    NLE
    Beste meneer Douwsma,

Naar aanleiding van het telefonisch contact bij uw eerste klacht, is uw verhuizing gecontroleerd en verwerkt. Uw bent op dit moment online op uw nieuwe adres. Onze monteur is bij u op locatie geweest, en heeft het probleem met uw aansluitpunt opgelost. Op dit moment kan u dus gebruik maken van onze diensten. Mocht u hier toch nog problemen mee ervaren, dan horen wij dat natuurlijk graag. In het rapport van de monteur is te lezen dat alles correct is geïnstalleerd. Ik ga er dus vanuit dat u momenteel geen problemen ervaart.

Het is begrijpelijk dat u het telefoonnummer wenst mee te verhuizen. Dit is echter niet altijd mogelijk. U bent verhuist naar een gebied met een ander netnummer. Hierbij is het helaas niet mogelijk uw vaste telefoonnummer mee te verhuizen. Wanneer u bijvoorbeeld vanuit Amsterdam verhuist naar Rotterdam, is het niet mogelijk uw Amsterdamse 020 telefoonnummer te behouden in Rotterdam. Doordat u wel een vaste telefoonlijn heeft aangevraagd, heeft u van ons een nieuw telefoonnummer ontvangen.

Als u op dit moment toch nog ergens problemen mee ervaart, horen wij dit graag. Ik vertrouw erop dat uw verhuizing is afgerond, en alles op dit moment naar wens werkt.

Team webcare NLEx

Ook een klacht indienen over NLE?