Klacht NLE: 06-07-2019 NLEx heeft nog niet correct gereageerd.

Klachtnummer
# 376025
Gebruiker
V.M. voormalige NLEx klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag is 06-07-2019. Ik heb op 01-07-2019 en 03-07-2019 op Klachtenkompas twee keer inhoudelijk mijn probleem met NLEx uitgelegd. Het is nog steeds stil ondanks mijn meerdere klachten aan NLEx en het is alsof ze het niet willen zien of horen. Op 17-06-'19 is origineel pakket "Alles-in-1" met alle hardware naar Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen aan den Rijn verzonden. Ik heb voor gemaakte extrabelkosten in april schuld van €4,96 met incl. 21% BTW totaal € 6,05 op 26-06-2019 naar NLEx rekening NL48RABO0190558601 overboekt met opmerking Klantnummer: 63114186313 Factuurnummer: 5001120253. Op dat moment had ik alle schulden tegen NLEx voldaan en 100% van mijn kant keurig beëindigd. En dan na die betaling van laatste ekstrabelkosten in april, van NLEx kwam terugboeking van die € 6,05 onder omschrijwing "geen openstaande post". Wat te zeggen, dit is echt een "gekkenhuis". Ik heb vandaag alweer voor gemaakte extrabelkosten in april mijn enige schuld van totaal € 6,05 aan rekening van NLEx NL48RABO0190558601 betaald. Dus alle schulden tegen NLEx 100% voldaan. NLEx heeft nog niet correct gereageerd. Ik wil geen aalmoes maar wel een correcte reactie van NLEx en de bevestiging van NLEx dat er alles keurig met NLEx is beëindigd.

De oplossing

Een correcte reactie van NLEx en de bevestiging dat ik alles keurig met NLEx heb beëindigd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen