Opgelost door NLE: Aanmaningskosten en blokkeren van diensten, onterecht.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 390543
Gebruiker
ChrisY
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een aanmaning gekregen van hun en vervolgens een brief gestuurd dat het niet klopte. Geen reactie gehad en vervolgens weer kosten er boven op. Daarna gebeld naar hun en een medewerker geeft aan dat de betaaldatum opgeschoven kan worden omdat het over een andere maand gaat. Prima, afgesproken om op de 21ste te betalen en de aanmaningskosten worden dan in mindering gebracht. Vervolgens wordt ineens mijn diensten geblokkeerd. Dus weer bellen en een andere medewerker aan de lijn gekregen. Die geeft weer aan dat het niet kan en dat ik een mail moet sturen met de datum wanneer ik met hun collega hebben gesproken. Dus dit ook weer gedaan en nu zit ik al bijna 2 weken zonder diensten. Denk beter om over te stappen naar een andere provider en de goedkoopste zijn ze ook weer niet.

De oplossing

Als eerst wil ik een vergoeding op de dagen zonder diensten en daarbij ook de aanmaningskosten in mindering moet brengen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ChrisY
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet helemaal naar tevreden oplossing. Heb er toch dagen geen gebruik van gemaakt. Het bedrag is al volledig betaald, maar tot heden niet de gedeclareerde kosten gestorneerd gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen