Opgelost door NLE: Aanmaningskosten en blokkeren van diensten, onterecht.

sad Opgelost
ChrisY

Heb een aanmaning gekregen van hun en vervolgens een brief gestuurd dat het niet klopte. Geen reactie gehad en vervolgens weer kosten er boven op. Daarna gebeld naar hun en een medewerker geeft aan dat de betaaldatum opgeschoven kan worden omdat het over een andere maand gaat. Prima, afgesproken om op de 21ste te betalen en de aanmaningskosten worden dan in mindering gebracht. Vervolgens wordt ineens mijn diensten geblokkeerd. Dus weer bellen en een andere medewerker aan de lijn gekregen. Die geeft weer aan dat het niet kan en dat ik een mail moet sturen met de datum wanneer ik met hun collega hebben gesproken. Dus dit ook weer gedaan en nu zit ik al bijna 2 weken zonder diensten. Denk beter om over te stappen naar een andere provider en de goedkoopste zijn ze ook weer niet.

Als eerst wil ik een vergoeding op de dagen zonder diensten en daarbij ook de aanmaningskosten in mindering moet brengen.

ChrisY
Niet helemaal naar tevreden oplossing. Heb er toch dagen geen gebruik van gemaakt. Het bedrag is al volledig betaald, maar tot heden niet de gedeclareerde kosten gestorneerd gekregen.

Ook een klacht indienen over NLE?