Opgelost door NLE: afrekennota en gestort bedrag komen niet overeen/ ik krijg geen schriftelijke verklaring omtrent dit verschil

phjvanderpol

geprobeerd in telefonisch onderhoud geschil duidelijk te krijgen/
het is eenvoudig er is een schriftelijke afrekennota / ik krijg minder €125 overgemaakt /
ik wil een nnieuwe afrekennota of een schriftelijke verklaring waardoor het verschil duidelijk wordt

schriftelijke verklaring of te wel nieuwe afrekennota waarin verschil verklaard wordt/zo niet dan dat moet het afrekenbedrag van eerste nota overgemaakt wordenklantnr 2000564814

NLE
    Geachte heer Pol,U heeft onlangs een eindnota ontvangen. Hierbij is bij "in rekening gebrachte termijnbedragen, punt 8" €965 in mindering gebracht. Dit zijn de voorschotbedragen van de maanden mei 2013 (€85), juni 2013 (€85), juli 2013 (€85), augustus 2013 (€85), september 2013 (€125), oktober 2013 (€125), november 2013 (€125), december 2013 (€125) en januari 2014 (€125). Omdat het voorschotbedrag van de maand januari 2014 (€125) niet is betaald, brengen wij het bedrag van €125 in mindering bij de eindnota. Wij raden u aan te controleren dat het voorschotbedrag van de maand januari 2014 niet apart is afgeschreven. Het was niet mogelijk om het apart af te schrijven wegens de opmaakdatum van de eindnota (30-1-2014) en de vervaldatum van het voorschotbedrag (24-1-2014). Met vriendelijke groet,NLE Klantenservice
    phjvanderpol
    Als direct, bij mijn eerste telefonische reactie , de schriftelijke verklaring toegezegd zou zijn dan was deze heisa helemaal niet nodig geweest. Desondanks dank voor de ,te late, adequate verklaring!
    Vr. groeten Flip van der Pol

phjvanderpol

Ook een klacht indienen over NLE?