Klacht NLE: Anna schrijft geld na opzegging

thelighted12

Ik heb al een aantal maanden geleden de service Anna opgezegd en het apparaat teruggezonden. Dat de opzegging goed is doorgekomen, blijkt uit het feit dat ik instructies heb ontvangen over het retourneren van het apparaat. Desondanks werden er wel de maandelijkse kosten van mijn rekening afgeschreven. Ik heb de NLE hierover een mail gezonden op 7 maart en daarna nogmaals een mail op 25 maart. Men reageert NERGENS op.

Vandaag is er weer geld afgeschreven, dus men doet er niets aan. Hoor van familie enorm veel klachten over NLE, maar heb geen idee hoe je deze club moet bereiken, reageren nergens op.

De opzegging Anna bevestigen en betalingen annuleren.

thelighted12
    Zoals te verwachten van NLE. Geld investeren lukt altijd wel, klachten beantwoorden niet.
    thelighted12
    Wat een amateurs. We zijn een bedrijf met tienduizenden klanten, verdienen miljoenen. We verkopen producten en kunnen geld incasseren.... maar stopzetten? Helaas, dat kunnen we niet, sorry. Moeten hier geen managers ontslagen worden? Kassa, consumentenbond, doe hier iets aan!!!!!

=======

Hi Edwin,

Dank voor je mail.

We hebben je aanvraag om Anna stop te zetten doorgekregen. Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om deze in ons systeem stop te zetten. Zodra dit mogelijk is gaan we dit doorzetten. Het bedrag dat je nu maandelijks betaald gaan we uiteraard crediteren zodra Anna is stopgezet.

We houden je op de hoogte!

Groet,
    Team NLEx
    thelighted12
    Zoals te verwachten........ nog geen reactie, wat een bedrijf. Dat het management nooit naar huis wordt gestuurd door de aandeelhouders zeg.
    NLE
    Beste Edwin,

Op 17 april hebben we onderstaand bericht gestuurd. heb je dit niet gezien?

==============

Hi Edwin,

Dank voor je mail.

We houden je op de hoogte!

Groet,
    Team NLEx
    thelighted12
    Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij dat je een abonnement wel kan verkopen, maar niet kan stopzetten. Zal aan mij liggen hoor. Bedankt voor de reactie

thelighted12

Ook een klacht indienen over NLE?