Klacht NLE: Anna schrijft geld na opzegging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359797
Gebruiker
thelighted12
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb al een aantal maanden geleden de service Anna opgezegd en het apparaat teruggezonden. Dat de opzegging goed is doorgekomen, blijkt uit het feit dat ik instructies heb ontvangen over het retourneren van het apparaat. Desondanks werden er wel de maandelijkse kosten van mijn rekening afgeschreven. Ik heb de NLE hierover een mail gezonden op 7 maart en daarna nogmaals een mail op 25 maart. Men reageert NERGENS op.

Vandaag is er weer geld afgeschreven, dus men doet er niets aan. Hoor van familie enorm veel klachten over NLE, maar heb geen idee hoe je deze club moet bereiken, reageren nergens op.

De oplossing

De opzegging Anna bevestigen en betalingen annuleren.

5 reacties

  1. Auteur
    thelighted12
    Datum
    Zoals te verwachten van NLE. Geld investeren lukt altijd wel, klachten beantwoorden niet.
  2. Auteur
    thelighted12
    Datum
    Wat een amateurs. We zijn een bedrijf met tienduizenden klanten, verdienen miljoenen. We verkopen producten en kunnen geld incasseren.... maar stopzetten? Helaas, dat kunnen we niet, sorry. Moeten hier geen managers ontslagen worden? Kassa, consumentenbond, doe hier iets aan!!!!!

    =======

    Hi Edwin,

    Dank voor je mail.

    We hebben je aanvraag om Anna stop te zetten doorgekregen. Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om deze in ons systeem stop te zetten. Zodra dit mogelijk is gaan we dit doorzetten. Het bedrag dat je nu maandelijks betaald gaan we uiteraard crediteren zodra Anna is stopgezet.

    We houden je op de hoogte!

    Groet,
    Team NLEx
  3. Auteur
    thelighted12
    Datum
    Zoals te verwachten........ nog geen reactie, wat een bedrijf. Dat het management nooit naar huis wordt gestuurd door de aandeelhouders zeg.
  4. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste Edwin,

    Op 17 april hebben we onderstaand bericht gestuurd. heb je dit niet gezien?

    ==============

    Hi Edwin,

    Dank voor je mail.

    We hebben je aanvraag om Anna stop te zetten doorgekregen. Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om deze in ons systeem stop te zetten. Zodra dit mogelijk is gaan we dit doorzetten. Het bedrag dat je nu maandelijks betaald gaan we uiteraard crediteren zodra Anna is stopgezet.

    We houden je op de hoogte!

    Groet,
    Team NLEx
  5. Auteur
    thelighted12
    Datum
    Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij dat je een abonnement wel kan verkopen, maar niet kan stopzetten. Zal aan mij liggen hoor. Bedankt voor de reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
thelighted12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen