Opgelost door NLE: Anna thermostaat contract

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 374017
Gebruiker
Dick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb het abonnement opgezegd van de anna thermostaat, maar na verschillende mails nog steeds geen reactie, wel vandaag weer geld afgeboekt, maar heb deze afboeking terug laten storten.

De oplossing

Een bevestiging geven van dit, en de anna eventueel retour nemen

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Bontes,

    In het proces van het opzeggen van de Anna zit momenteel inderdaad een vertraging. Dit is een bekend probleem en we zijn hier hard mee bezig. Onze excuses voor het ongemak. Wij hanteren uw opzegging per de ontvangen datum, eventueel teveel betaalden maanden ontvang u dus retour op de eindafrekening. Het beëindigen van het Anna abonnement zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt.

    De Anna zelf hoeft u niet te retourneren, deze mag u gewoon houden.

    Met vriendelijke groet,
    Team webcare NLEx

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog even afwachten !!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen