Opgelost door NLE: Bedrag vragen terwijl ik nooit klant bent geweest!!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 328309
Gebruiker
Koeleman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

22 okt. krijg ik van NLE (waar ik nooit klant van bent geweest!!) een eindnota waarop ze doodleuk melden dat er nog een bedrag van 13,11 euro van het bij hen bekende iban adres wordt afgeschreven!
Conform de marktafspraken mag NLE mij geen kosten in rekening brengen voor de periode waar ik onterecht aangemeld zou zijn!
HI NLE ik zal deze afschrijving blokkeren, tenzij u geen poging zult doen dit bedrag bij mij af te schrijven!

De oplossing

Het bedrag niet proberen af te schrijven van mijn rekening.
Ben nooit klant van NLE geweest!

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer Koeleman,

    In reactie op uw vorige klacht hebben wij ervoor gezorgd dat de overstap naar NLE ongedaan zou worden gemaakt. Daar uw terechte leverancier inmiddels de levering weer overnam, maakte NLE automatisch een eindnota op.

    Deze wordt uiteraard afgeboekt en zal niet worden geïncasseerd.

    Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Koeleman
    Datum
    Bedankt, en ik hoop dat alles nu eindelijk weer in orde is!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koeleman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld wordt niet afgeschreven (en terecht!)
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen