Klacht NLE: Belazerd

D.M.A. le Comte

Kijk uit voor nle internet .opeens wordt je tv afgesloten .om 19 uur .je krijgt een mail met het verzoek dat je nu 15 euro incasso moet betalen binnen 6 dagen .anders komt er 25 euro erbij .klantenservice is niet te bereiken want die zijn er maar tot 17 uur .ik heb een automatische incasso .er stond geld op de bank .ze hebben mij niks gestuurd van een waarschuwing .ze konden geld van mij rekening afhouden .vorige keer ook gehad .ik moest de incasso kosten betalen hun spelen met de macht die ze hebben dat jij 1 jaar aan hun vast zit .je kan geen kant op .voel mij echt opgelicht door nle .voor mij nooit meer nle .vorige keer heb ik niks gemeld hiero .maar nu wel .als nle zo met hun klanten omgaan dan zal iedereen het weten ook .kijk uit voor nle .groetjes van Daniël

Contract stoppen en overstappen
Heb ze nogmaals gebeld want heb betaald plus incasso kosten hangt die medewerker op omdat ze mij niet normaal vindt klinken aan de telefoon natuurlijk ben ik geïrriteerd duurt zowie zo een uur dat je er iemand aan krijgt ik weer gebeld nou die medewerker was begripsvoller en internet wordt aangesloten meteen .maar nu het volgende het is weekend dus klantenservice nle gesloten tv hapert dus geen enkele zender kan je ongestoord kijken .dan krijg je wel beeld dan niet meestal hapert om de haverklap dan beeld weg .ik router uitgezet alles opnieuw laten opstarten na 10 minuten .maar doet het nog steeds niet internet valt om de 3 mintuten uit dan moet je weer wachten 5 minuten dan doet het weer voor 3 minuten .dus deze problemen krijg je erbij als je over nle hiero schrijft . Morgen is maandag dan krijgen ze mij weer aan de lijn

NLE
    Beste meneer,

In goede orde ontvingen wij uw klacht. Naar aanleiding hiervan controleerden wij onze administratie. Hieruit blijkt het volgende.

Iedere maand schrijven wij een maandbedrag af. De betalingen verlopen per automatische incasso. Op 5 juni 2018 incasseerden wij het maandbedrag voor die maand. Op 13 juni 2018 werd dit bedrag gestorneerd met daarbij de melding "onvoldoende saldo". Dit kan natuurlijk gebeuren en om die reden stuurden wij op 14 juni 2018 een kosteloze herinnering.

In de herinnering vroegen wij u vriendelijk om binnen 14 dagen alsnog voor betaling zorg te dragen. Ook staat in de herinnering vermeld dat, indien wij de betaling niet tijdig ontvangen, wij de dienst gedeeltelijk blokkeren. Op 14 juni, dus de dag dat wij de herinnering verstuurden, ontvingen wij een leesbevestiging. U was zodoende op de hoogte van de betalingsachterstand en de termijn die u had om alsnog te betalen.

Omdat wij binnen de gestelde termijn geen betaling ontvingen blokkeerden wij de dienst, zoals aangekondigd, gedeeltelijk. Ook brachten wij, zoals eveneens aangekondigd, incassokosten van €15,00 in rekening. De aanmaning ontving u op 2 juli 2018. De uiterlijke betaaldatum is 11 juli 2018.

Zodra wij uw betaling ontvangen, wordt de dienst uiteraard zo spoedig mogelijk weer geactiveerd. Tot op heden betaalde u echter niet.

Wij vinden het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent met uw contract bij NLEx. Te meer daar u uw contract in maart 2018 met een jaar verlengde. Uiteraard is het mogelijk om tussentijds naar een andere provider over te stappen. In dat geval brengen wij, conform de toepasselijke voorwaarden, de resterende maandbedragen bij u in rekening.

Wij gaan ervan uit u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd.

NLEx Klachtafhandeling
    D.M.A. le Comte
    Beste nle

Het heeft 1,5 uur geduurd om een medewerker eraan te krijgen .nou eindelijk iemand eraan .nle we hebben op 5 juni geprobeerd om het maandelijks bedrag af te schrijven maar lukte niet .daarom krijg je nu incasso kosten .ik dat klopt dat het 5 juni niet lukt ik heb met jullie afspraak gemaakt dat het alleen kan van de 15 tiende tot en met de 21 ste gezien ik dan uitkering krijg .en geld op de rekening heb .nle ik zie nergens die afspraken .ik heb ze toch gemaakt .nle hoe heet die mederwerker dan .weet ik niet meer .nle zegt nu gewoon je moet die incassokosten betalen .en nle houdt ze niet aan de afspraak maar gaat afschrijven wanneer zij dat willen .natuurlijk om mij weer in de problemen te brengen .ik heb nle gewaarschuwd dat ik vanaf nu alles hier meld .maar ze hebben er lak aan .prima dan .mensen kijk uit voor nle. daar kan je geen afspraak mee maken .ze persen je af en jij bent altijd de schuldige .hun nooit .ze brengen jouw in de problemen door jouw op te zadelen met incasso .en dreigen jouw verder in de problemen .
    Met vriendelijke groet D Le comte

Ook een klacht indienen over NLE?