Opgelost door NLE: Belazerd door NLE

sad Opgelost
T.Lelienhof

bij aqnvang contract had ik een overeenkomat van 45 euro per maand. door een fout van hun stond deze ineens op 190 euro. na veel bellen terug gesteld naar 50 euro. toen kwam 1e betaling die was 114 euro. was een fout. dus zouden ze ervoor zorgen dat de 2e betaling echt 50 euro zou zijn. nu is de smoes dat dit pas vanaf de 3e betaling is. ik heb aangegeven dat ik alle comunicatie in mail en audio opname heb. ik weiger extra te betalen dit is niet afgesproken. ik betaal 50 euro en meer niet. zo niet wil ik het desnoods door procederen tot de rechter. De slechtste service ever en hondsbrutaal zijn ze. desnoods beëindiging contract

Desnoods contractbeëindiging. wil niet meer betalen dan afhesproken.

Beste meneer/mevrouw,

Het klopt dat het termijnbedrag dat door ons berekend wordt, kan afwijken van hetgeen u afspreekt tijdens het aangaan van het contract. NLE berekent namelijk een termijnbedrag op basis van het gemiddelde verbruik van de aansluitingen, dit verbruik ontvangen wij vanuit de netbeheerder.

Uit onze gegevens blijkt dat u direct contact had met NLE toen u de hoogte van het termijnbedrag wist. U ontving een bevestiging dat dit in zou gaan met het betaalmoment in december. Het is ons helaas onduidelijk waarom deze wijziging niet (juist) is doorgevoerd.

Wij zullen om die reden het termijnbedrag met terugwerkende kracht corrigeren naar €50,00.

NLE is voornemens €114,00 te incasseren, deze incasso is reeds naar de bank verzonden. De correctie geldt voor twee termijnbedragen, dat betekent dat wij €14,00 zullen terugstorten (indien u de aankomende incasso niet storneert).

Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij het graag.

T.Lelienhof
    de 1e 114 euro heb ik 23 januari per ideal betaald. de 2e 114 euro heb ik geweigerd. dus NLE is nu in het bezit van 1x 114 euro wat als ik begrijp voor 2 maanden nu is. dat zou betekenen dat ik nu dus 14 euro terug ontvang. graag ontvang ik ook officieel deze afspraak en hoop dat het niet meer fout gaat hierna. Tevens zou ik ook willen weten hoe ik zo Hondsbrutaal behandeld kan worden door Channarelle van jullie callcentre zal hier nog actie op ondernomen worden. Ik vind dit heel erg spijtig. in afwachting op uw reactie. mvg Troy
    Beste meneer/mevrouw,

Hetgeen u aangeeft is juist. NLE zal €14,00 aan u terugstorten. Met het restant van €100,00 betaalde u dan ook tweemaal een termijnbedrag van €50,00. Dit bericht kan u zien als bevestiging hiervan.

Wij zullen de klacht die u heeft over het telefoongesprek doorgeven aan diegene die hierover gaat, zodat hier gepaste actie op kan worden ondernomen.

T.Lelienhof
    Dat is prima ik heb gezien dat het aangepast is in mijn NLE. enigste is dat ik weer zelf mijn termijnbedrag moest aanpassen omdat deze nu ipv op 114 euro weer op 100 euro stond. Ik neem aan dat de nieuwe termijn die geincasseerd wors wel 50 euro is. want op zo een manier blijf ik telkens t termijn bedrag aanpassen. verder heb ik ook niks vernomen van de terug betaling van 14 euro. dit is nog niet gebeurt.
    Beste meneer/mevrouw,

Het termijnbedrag was voor u gewijzigd naar €50,00. Uit onze gegevens blijkt dat u dit nogmaals heeft aangepast via Mijn NLE, hiervan ontving u een bevestiging per e-mail.

Het bedrag van €14,00 wordt binnen uiterlijk twee weken aan u uitgekeerd.

T.Lelienhof
    Ik moest het bedrag aanpassen omdat het termijn bedrag door jullie weer op 100 euro gezet was ik zal hiervan een foto toevoegen als bijllage en bewijs. daarom moest ik het termijn bedrag weer wijzigen naar 50 euro. zie foto. Ik wacht de nieuwe termijn afschrijving af en de terug betaling
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het is ons onduidelijk waarom er op Mijn NLE werd aangegeven dat het termijnbedrag €100,00 was. Deze was namelijk al op €50,00 gezet.

Het bedrag van €14,00 wordt zo spoedig mogelijk aan u uitgekeerd.

T.Lelienhof
    Dat is goed Hopenlijk is nu dan alles rond. Bedankt voor de afhandeling.

T.Lelienhof
Het is eindelijk opgelost. Spijtig dat je zulke stappen moet ondernemen zodat NLE zich op hun eigen fouten berust en corrigeerd wat bij hun fout gaat. Klanten intresseerd hun niet. alleen geld innen zijn ze goed in. Niks meer niks minder

Ook een klacht indienen over NLE?