Klacht NLE: Bellen niet gratis bij NLe

Klachtnummer
# 253185
Gebruiker
Morvan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aanbod voor 3-1 als Ziggo klant. 1e jaar € 29,95 pm met o.a. bellen gratis (zo staat in contract). Nu worden wel de telefoontikken in rekening gebracht. In offerte wordt niets hieromtrent vermeld. Nle zegt dat de lijn gratis is maar niet het bellen zelf. Kan maar 1 woord bedenken: misleiding

De oplossing

Gewoon je aan de overeenkomst houden. Dus het 1e jaar onbeperkt bellen voor niets, zoals contractueel vastgelegd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Morvan
    Datum
    Blijkbaar is men zo verrast dat men een klacht krijgt, dat men daar lang over doet. Ik heb begrepen 2 weken. Via hun eigen website ook de klacht gepost en ik heb eea geagendeerd voor 13 februari as.

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen