Klacht NLE: beloofd alle kosten te betalen,hebben ze niet gedaan (misleiding)

trixiepixie

dat ze me misleid hebben met een contract,waarvan ze zeiden dat ze alle kosten zouden betalen wat niet gebeurd is
ik zei dat ik een 3 jarig contract had bij Huismerk ,er werd me met de hand op het hart beloofd,dat ik alle kosten terug kreeg.

wie schetst mijn verbazing dat ik de stroom en het gas inderdaad terug kreeg maar niet de overstap boete van 150 euro,heb verschillende keren gebeld en geschreven maar word van het kastje naar de muur gestuurd .
Ik wil dat de overeenkomst wordt vernietigd, NLE wil de overeenkomst wel opzeggen,maar ik wil dat overeenkomst wordt vernietigd.

Als ik binnen 1 week geen antwoord heb dan ga ik naar de geschillen-commissie.

ooK WIL IK ZEGGEN DAT JULLIE VAN MIJ GEEN HANDTEKENING HEBBEN GEKREGEN,WANT HET IS VIA DE TELEFOON GEGAAN.

DE OVEREENKOMST VERNIETIGEN OF DIE 150 EURO BETALEN

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

U geeft aan dat u dat er tijdens het verkoopgesprek met onze partner is verteld dat de boete volledig wordt vergoed. In uw geval zou zou dit € 400,- zijn.

Ook geeft u aan dat dit contract niet rechtsgeldig is aangezien u geen fysieke handtekening op dit contract heeft geplaatst.

Wij hebben u meerdere keren aangegeven dat wij de boete tot maximaal € 250,- aan u vergoeden (€ 125,- per product). Dit staat overigens duidelijk in de voorwaarden welke u bij aangaan van dit contract heeft ontvangen. Ook krijgt u bij ontvangst van de aanmeldbevestiging twee weken wettelijke bedenktijd om het contract kosteloos te ontbinden. U heeft hier geen gebruik van gemaakt.

Wat betref de handtekening is een digitaal akkoord anno 2020 een handtekening, dus bevestiging van uwe zijde dat u het aanbod en de overeenkomst accordeert.

Ik heb de vraag momenteel bij onze partner uit staan om de desbetreffende documentatie bij ons aan te leveren. Wij zullen deze gegevens bekijken en een oordeel hierop vestigen.

Ik wil u dus vragen om enige geduld!

NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?