Klacht NLE: Bij nieuw TV- en Internetabonnement teveel fouten en geen juiste service

Klachtnummer
# 336731
Gebruiker
#Consument
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Meerdere fouten bij 1 contract:
- door bespaardirect het laten ingaan van contract na 2 maanden ipv een normale opzegtermijn van 1 maand
- het niet willen opzeggen van de lopende contract, moest ik zelf regelen
- het niet regelen van een installatie monteur, moest zelf regelen
- moest 2e ontvanger een paar weken later zelf aanvragen, later ontvangen en zelf monteren/aansluiten
- 2 dagen later na beëindiging van oude contract afspraak met monteur ivm kerstdagen. Overstap is op 25 dec. monteur komt op de 27e
Kortom ongelooflijk hoe providers met hun klanten omgaan terwijl daar niet aan gebeurt. Ik zal vast en zeker niet de eerste of laatste klant zijn die hierover klaagt. Van overstappen naar een derde verwacht niets positiefs. De één is erger dan de ander. Voordat je een contact aangesmeerd krijgt is van alles mogelijk. Na het ingaan van contract kan je elk service vergeten. Als er maar op tijd abonnemtskosten geïncasseerd kunnen worden. Zelfs het zelf overboeken van deze kosten is niet mogelijk. Enig idee waarom? Ik kan het wel raden.


Gewenste oplossing

Tips hoe ik dit conflict kan fixen. Overstappen heeft geen zin denk ik.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij vinden het uiteraard jammer dat u ontevreden bent over uw alles-in-1-contract. Helaas kunnen wij, naast het alsnog in orde maken van uw verzoeken, niet veel voor u betekenen. U had hierover eerder contact met onze Klantenservice, wij kunnen u helaas geen ander antwoord geven dan dat u reeds ontving.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen