Opgelost door NLE: communicatie problemen NLE

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 322715
Gebruiker
jp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg via mail dat mijn slimme meter is uitgelezen en als ik in probeer te loggen Krijg ik, nadat ik mijn nummer invoer, te zien "Geen actieve aansluiting(en) gevonden".
Als ik daarover bel krijg ik 10 minuten een stom bandje maar geen contact. Klantenservice en administratie zijn onvoldoende. Het forum NLE is gesloten, daar kan ik ook niet terecht.

De oplossing

zelf contact opnemen over wat er aan de hand is en telefonische contactopname klantenservice verbeteren.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte meneer Beket,

    Allereerst goed om te horen, dat het probleem naar alle waarschijnlijkheid is opgelost. Mocht u nog een probleem ondervinden, dan vernemen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    NLE Klachtafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jp
Datum
Uiteindelijke oplossing
informatie gegeven hoe opnieuw in te loggen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen