Klacht NLE: Contract begint niet in de startdatum

Dave

In december 2018 een contract afgesloten men NIET voor TV/internet/telefoon met ingang datum 21.02.2019. Gisteren gebeld waar installatie pakket is gebleven, dan horen wij, sorry, wij hebben grote storing in december gehad dus u kunt gebruik van u abonnement maken pas over 5 weken!!!!! Oude provider opgezegd, dus 5 weken geen TV/internet/telefoon thuis. Sorry horen wij maar wij kunnen niets doen, duizenden klanten hebben hetzelfde probleem. He????

Alles in 1 pakket in contract startdatum starten

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Het klopt dat u onlangs bent gebeld door één van onze medewerkers. Zoals diegene aangaf, is het helaas niet mogelijk om op de gewenste startdatum van start te gaan met Alles-in-1. Om die reden hebben wij u de mogelijkheid geboden kosteloos van het contract af te zien.

Mocht u alsnog gebruik willen maken van Alles-in-1, zullen wij de aanmelding herstarten. Gevolg hiervan is dat de diensten enkele weken later worden opgeleverd.

Wij begrijpen dat dit vervelend is, echter zijn er helaas geen andere opties.

NLEx Klachtafhandeling
    Dave
    Beste NLe. Ik ben door niemand van jullie bedrijf gebeld, wij hebben zelf afgelopen vrijdag jullie gebeld om te vragen waar onze installatie pakket is gebleven. Daar horen wij verdere verhaal. Wij hebben onze contract bij provider gestopt na bevestiging van onze overstap. Nu zijn wij vanaf 21 februari zonder tv/internet/telefoon. Ik heb deze ook i.v.m. met mijn werk nodig. Wat nu? Hoe willen jullie deze probleem oplossen? En alstublieft niet liggen dat jullie hebben vanaf december iets gedaan, helemaal niets. Ik wacht op snelle reactie en ik hoop dat jullie gaan goede oplossing vinden. Ik moet vanaf a.s. donderdag mogelijkheden hebben om tv/internet en telefoon kunnen gebruiken.
    Dave
    Geen reactie!!! Geen oplossing!!!!

Dave

Ook een klacht indienen over NLE?