Klacht NLE: Contract begint niet in de startdatum

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 350465
Gebruiker
Dave
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In december 2018 een contract afgesloten men NIET voor TV/internet/telefoon met ingang datum 21.02.2019. Gisteren gebeld waar installatie pakket is gebleven, dan horen wij, sorry, wij hebben grote storing in december gehad dus u kunt gebruik van u abonnement maken pas over 5 weken!!!!! Oude provider opgezegd, dus 5 weken geen TV/internet/telefoon thuis. Sorry horen wij maar wij kunnen niets doen, duizenden klanten hebben hetzelfde probleem. He????

De oplossing

Alles in 1 pakket in contract startdatum starten

3 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Het klopt dat u onlangs bent gebeld door één van onze medewerkers. Zoals diegene aangaf, is het helaas niet mogelijk om op de gewenste startdatum van start te gaan met Alles-in-1. Om die reden hebben wij u de mogelijkheid geboden kosteloos van het contract af te zien.

    Mocht u alsnog gebruik willen maken van Alles-in-1, zullen wij de aanmelding herstarten. Gevolg hiervan is dat de diensten enkele weken later worden opgeleverd.

    Wij begrijpen dat dit vervelend is, echter zijn er helaas geen andere opties.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Dave
    Datum
    Beste NLe. Ik ben door niemand van jullie bedrijf gebeld, wij hebben zelf afgelopen vrijdag jullie gebeld om te vragen waar onze installatie pakket is gebleven. Daar horen wij verdere verhaal. Wij hebben onze contract bij provider gestopt na bevestiging van onze overstap. Nu zijn wij vanaf 21 februari zonder tv/internet/telefoon. Ik heb deze ook i.v.m. met mijn werk nodig. Wat nu? Hoe willen jullie deze probleem oplossen? En alstublieft niet liggen dat jullie hebben vanaf december iets gedaan, helemaal niets. Ik wacht op snelle reactie en ik hoop dat jullie gaan goede oplossing vinden. Ik moet vanaf a.s. donderdag mogelijkheden hebben om tv/internet en telefoon kunnen gebruiken.
  3. Auteur
    Dave
    Datum
    Geen reactie!!! Geen oplossing!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dave
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen