Opgelost door NLE: contract komt niet overeen met voorstel

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 339653
Gebruiker
K.V. Hoffman
Datum
4 reacties

Details

Klacht

ik heb een voorstel voor contract verlenging ontvangen van NLE. Dit heb ik geaccepteerd , het toegezonden contract bleek andere prijzen te bevatten. Ik heb dan ook dit contract weer geannuleerd maar na 5x mailen naar het geadviseerde mailadres nog geen enkele reactie of bevestiging ontvangen. Op 'mijn NLE' staat nog steeds het nieuwe contract als actief.
Fouten kunnen worden gemaakt maar de belofte van een '1e klas helpdesk' en 'snelle reactie op vragen' Wordt dus niet waargemaakt.

Gewenste oplossing

bevestiging dat contract geannuleerd wordt
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer Hoffman,

    Uit onze gegevens blijkt dat wij op 18 december jl. uw verlengingscontract annuleerde, dit in reactie op één van de door u verzonden e-mails. Hiervan stuurde onze Klantenservice een bevestiging per e-mail.

    Nu NLE uw aanmelding annuleerde, is de einddatum van het huidige contract 10 mei 2019.

    Mocht u vragen hebben, vernemen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    K.V. Hoffman
    Datum
    Ik zie nog steeds het verkeerde contract op de website staan dus is er geen duidelijkheid over de einddatum.
    (Bovendien is een reactie op 18 december al rijkelijk laat na 4 emails vanaf 7 december)
  3. Auteur
    K.V. Hoffman
    Datum
    Helaas nog steeds geen directe reactie ontvangen en een beverstiging van de annulering van het contract.
    Ik zou hier nog wel graag een bevestiging van ontvangen.
  4. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hoffman,

    Onze reactie van 21 december jongstleden is reeds een bevestiging van de annulering van het verlengingscontract.

    Via de reguliere e-mail sturen we nogmaals een bevestiging van de annulering van het verlengingscontract.

    De einddatum van uw huidige energiecontract bij ons is 10 mei 2019.

    Groeten,
    NLE Klachtenafhandeling

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen