Opgelost door NLE: Dagen geen telefoon, internet en tv na overstap

angry Opgelost
A.J. van de Bovenkamp

Al 4 dagen geen tv, internet en telefoon na overstappen naar NLE glasvezel!!
Nle, dit kun je toch je nieuwe klant niet aandoen? Alhoewel nieuw, we nemen op dit moment ook al energie van jullie af.
De situatie (nogmaals voor Nle).
Dinsdag kwam de monteur om te installeren, hij zei dat er extern iets niet goed was, en dat we binnen 3 uur op mobiel zouden worden gebeld. Dit gebeurde niet. Vanaf woensdag berichten gestuurd naar Nle (zonder reactie), en met prepaid naar klantenservice Nle gebeld. Klantenservice doet laconiek over de situatie, en word je niet veel wijzer van. Omdat er steeds niets gebeurde weer gebeld naar Nle waarop we telefoonnummer monteur kregen. Na letterlijk ruim een halve dag bellen iemand aan de lijn gekregen, die zou weer contact met Nle opnemen (kastje muur). Inmiddels is het vrijdagmiddag en hebben we vanmorgen weer Nle gebeld. Na weer een poos in de wacht het probleem weer voorgelegd. Het zou worden uitgezocht, en we werden in de wacht gezet, na een poos wachten (al bang dat het beltegoed zou opraken)...... werd de verbinding verbroken!! Dit is toch om moedeloos van te worden. Nu al 4 dagen NIETS en in het weekend helemaal niets te verwachten, ben je zo 7 dagen verder. Een groot probleem kan dit toch niet zijn? Tot dinsdag hebben we nog gebruik gemaakt van glasvezel. Als het bijvoorbeeld een verkeerd stekkertje in patch kast is, dan is dat toch zo opgelost?
Communiceer!!.... letterlijk niemand heeft wat terug laten horen.... dit is frustrerend.... en geeft een machteloos gevoel... omdat wij niets blijken te kunnen bereiken. Een consumentenprogramma zou er zo een uitzending over kunnen maken. We voelen ons " roepende in de woestijn".
Kom met een oplossing want telefonisch zijn we niet meer te bereiken, internet ligt dagen stil terwijl we het nodig hebben en 's avonds tv kunnen we ook wel vergeten.
Los hiervan hebben we ook nog steeds geen extra tv ontvanger, is met aanmelding aangevraagd, en daarna meerdere malen telefonisch en met berichten. Dit geldt ook voor de pincode.

Uiteraard zo snel mogelijk verbinding krijgen, het weekend staat nu ook voor de deur, en compensatie en ook voor het abonnement dat reeds is ingegaan en betaald. Ontvangen tv ontvanger en pincode.
Of is er iemand anders die dit ooit bij de hand heeft gehad, en advies kan geven (ben bang dat ik nooit wat van Nle hoor).

Beste meneer/mevrouw Van de Bovenkamp,

Er werd eerder door onze Klantenservice en technische dienst een opdracht aangemaakt voor Reggefiber. Uit deze opdracht blijkt dat het probleem gisteren bij u verholpen zou moeten zijn, kan u dat bevestigen?

Wij komen dan snel bij u terug voor de verdere behandeling van uw klacht.

Beste NLEx,

Gelukkig hebben we weer een signaal gekregen, het bezorgde ons heel wat onrustige nachten. Installatie wat monteur 15-1-19 niet heeft kunnen afmaken hebben we hierna zelf gedaan, zodat we zo snel mogelijk weer operationeel waren. Ook hebben we meteen NLEx Klantenservice gebeld, een pincode voor de tv-ontvanger gevraagd en gekregen. Ook hebben we de stand van zaken gecommuniceerd waaronder de nog steeds niet ontvangen extra tv-ontvanger.

Als dat we deze laatste met NLEx besproken zaken goed kunnen afhandelen kan het boek gesloten worden.

Beste meneer/mevrouw Van de Bovenkamp,

Fijn om te horen dat uw signaal inmiddels actief is en dat de diensten nu werken. Het klopt dat de tweede tv-ontvanger nog niet is verzonden, deze kon pas worden aangevraagd als de diensten actief waren, dit is nu het geval en u ontvangt de tweede tv-ontvanger zo snel mogelijk toegezonden.

Om u tegemoet te komen in het niet hebben van werkende diensten, zijn wij bereid om €20,00 korting te verwerken op uw eerstvolgende factuur voor Alles-in-1.

Graag vernemen wij of u hiermee akkoord gaat.

Beste NLE,

We vinden het karig gezien al het werk en ongemak wat we ervan gehad hebben. Iedere dag met de auto naar het centrum om in de kou te internetten, en veel telefoneren met de dure prepaid. Al die tijd werd er letterlijk niets door NLE gedaan.

Over 2 dagen is het alweer 4 weken geleden dat we aangaven dat we geen extra tv-ontvanger hadden ontvangen. Er werd gezegd dat een derde niet mogelijk was, waarbij we erachter kwamen dat het om adsl ging terwijl we toch echt glasvezel hadden besteld. Toen werd ons beloofd dat het meteen opgestuurd zou worden. We hebben nog steeds niets ontvangen.

Groet, Marco
    Beste meneer/mevrouw Van de Bovenkamp,

Wij kunnen u helaas geen hogere tegemoetkoming bieden. De facturatie voor de diensten zijn ook pas gestart toen u diensten had, er is dus geen sprake van niet geleverde diensten die u wel betaalde.

Daarnaast heeft onze Klantenservice een verzoek ingediend tot het versturen van de derde tv-ontvanger (excuses, in ons vorige bericht stond 'tweede tv-ontvanger'). Deze wordt zo spoedig mogelijk nageleverd.

U bestelde een alles-in-1-pakket via glasvezel. Dit is ook wat er wordt geleverd en het gebruikmaken van meer dan twee tv-ontvangers is dan ook mogelijk.

O.k. we wachten het af.

Beste NLE,

We hebben nog steeds de tv-ontvanger niet ontvangen. Vijf weken geleden heb ik met de klantenservice gebeld, en er werd gezegd dat de tv-ontvanger hooguit twee dagen op zich liet wachten. Het aantal weken contact via Klachtenkompas lijkt ook niet te lukken. Iedere dag kijk ik met spanning naar de e-mail en Postnl of er iets gestuurd wordt. Via NLE inloggen kan ik ook verder nog steeds niets zien, behalve onze adres gegevens staan er nog steeds geen abonnementsgegevens en dergelijke. We zitten vandaag al 4 weken zonder de extra tv aansluiting, iets wat we nog nooit met de coax gehad hebben.

Groet, Marco
    Beste meneer/mevrouw Van de Bovenkamp,

Het klopt dat er nog geen extra tv-ontvanger werd gezonden. Dit is voor ons op dit moment nog niet mogelijk. Zodra dit mogelijk is, laten wij u dit weten.

Om gek van te worden!
    Tv-ontvanger ontvangen.

A.J. van de Bovenkamp
Heeft veel "bloed, zweet en tranen" gekost. Als het laatste is opgelost kan het eindelijk gesloten worden. Vr groet, Marco

Ook een klacht indienen over NLE?