Klacht NLE: Dat ik meer moet betalen

Alidakorbee

Ik heb een vijf jarig contract tot mijn verbazing zie ik dat er inplaats van 144 ineens 170 €van mijn rekening is gehaald zonder enige informatie.Ik wil graag een jaaropgaaf.Ikheb het bedrag terug ge stort op mijn rekening.Heb van de week vier keer geprobeerd om te bellen maar kom er niet door.Ik hoop dat jullie contact op nemen met mij.

Naar mij bellen

Beste meneer/mevrouw,

Wij geven u graag een uitleg over de berekening van uw termijnbedrag.

NLE maakte op 11 januari 2019 uw jaarnota op. Met de opmaak van uw jaarnota werd uw termijnbedrag opnieuw berekend. Hier kijken wij naar uw (gemiddelde) verbruik en de tarieven die u zal gaan betalen. Omdat de energiebelasting en opslag duurzame energie per 1 januari 2019 flink zijn verhoogd en wij een bijbetaling voor uw volgende jaarnota willen voorkomen, hebben wij hier rekening mee gehouden in de berekening van uw termijnbedrag.

Op 11 januari 2019 was de hoogte van uw termijnbedrag al bekend. Indien u wenst dat NLE uw termijnbedrag verlaagt, horen wij het graag. Dit kan echter niet met terugwerkende kracht, de hoogte van uw termijnbedrag was immers al ruime tijd bekend.

Houd er rekening mee dat een verlaging van het termijnbedrag het risico op een bijbetaling op uw jaarnota vergroot.

Wij zullen u tevens een kopie van uw jaarnota doen toekomen per e-mail.

NLE Klachtafhandeling
    NLE
    [Op verzoek van NLE is dit bericht verwijderd door de moderator]
    Alidakorbee
    Ik heb nooit in november gebeld omdat ik er niet door komen heb nooit een jaarnota gehad.ik heb een vijf jarig contract en nooit opgezegd
    Alidakorbee
    Ik begrijp er nog steeds niets van.Wil ook graag dat zij me bellen.
    Beste meneer/mevrouw,

Helaas is er iets misgegaan. De tweede reactie die u ontving op 15 februari jl. is niet voor u bestemd. Wij hebben Klachtenkompas reeds verzocht deze te verwijderen. Voor de volledigheid vindt u hieronder nogmaals onze eerste reactie:

"Wij geven u graag een uitleg over de berekening van uw termijnbedrag.

Wij zullen u tevens een kopie van uw jaarnota doen toekomen per e-mail."

Wij horen het graag als u hierover nog vragen heeft.

NLE Klachtafhandeling
    Alidakorbee

Ook een klacht indienen over NLE?