Opgelost door NLE: Deurwaarder

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 442610
Gebruiker
Lizz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik krijg van jullie een deurwaardersbrief terwijl ik nooit klant bij jullie ben geweest??

De oplossing

Dat ik het niet hoef te betalen en dat het recht gezet wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lizz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen