Klacht NLE: Dramatische service en wifi snelheid

v

Facturen kan ik al maanden niet downloaden. Daarnaast is mijn wifi snelheid 2mb/s als ik tests doe. Na weken bellen en op facebook berichten sturen komt er geen reactie of oplossing. Ik wil NU mijn contract ontbinden en overstappen!

Contract ontbinden

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Uit onze gegevens blijkt dat de maximaal haalbare internetsnelheid 50 mb/s moet zijn. Wij vragen u om die reden printscreens te maken van uw speedtests. Wij ontvangen via info@nle.nl graag een printscreen van een bekabelde en draadloze speedtest. Aan de hand hiervan kunnen wij onderzoeken wat er misgaat.

Het klopt dat op dit moment de facturen niet kunnen worden ingezien via Mijn NLEx. Dit is vanwege technisch onderhoud. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost.

Uw opmerking over het al maanden niet kunnen inzien van uw facturen kunnen wij helaas niet volgen. Deze zijn namelijk pas sinds een week of twee niet inzichtelijk, hiervoor heeft u deze altijd kunnen bekijken.

Gezien u nooit melding maakte van de klachten die u ervaart, zien wij op dit moment geen reden om u een kosteloze overstap aan te bieden.

NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?