Klacht NLE: Dubbele betaling N LE

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 132764
Gebruiker
JPMV
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn energiecontract met NLE opgezegd vanwege de dubbele incasso. Het dubbel bedrag voor oktober hebben ze toch geïncasseerd. Deze heb ik gestorneerd. Nu dreigen ze met aanmaning en incasso- kosten als ik niet alsnog betaal. Vandaag gebeld zonder resultaat. Dat betekent dat ik straks op € 1000,- moet wachten voor de eindafrekening.

De oplossing

Eindafrekening maken zonder die 2 betalingen.

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer,

    Fijn dat wij zojuist telefonisch uw klacht even konden bespreken. Zoals aangegeven blijft in principe de betalingsverplichting van de termijnbedragen die in september in rekening werden gebracht bestaan.

    In eerste instantie heeft u de afschrijving teruggeboekt. De eindnota is opgemaakt en bevat een tegoed. Onlangs betaalde alsnog de openstaande termijnbedragen. Deze worden na ontvangst weer terugbetaald.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice NLE
  2. Auteur
    JPMV
    Datum
    Afgehandeld nadat de datum betalingsverplichting was verlopen. Dus ik had al betaald. Mosterd na maaltijd wordt dit genoemd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JPMV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen