Klacht NLE: Dubbele betaling N LE

JPMV

Ik heb mijn energiecontract met NLE opgezegd vanwege de dubbele incasso. Het dubbel bedrag voor oktober hebben ze toch geïncasseerd. Deze heb ik gestorneerd. Nu dreigen ze met aanmaning en incasso- kosten als ik niet alsnog betaal. Vandaag gebeld zonder resultaat. Dat betekent dat ik straks op € 1000,- moet wachten voor de eindafrekening.

Eindafrekening maken zonder die 2 betalingen.

NLE
    Geachte heer,

Fijn dat wij zojuist telefonisch uw klacht even konden bespreken. Zoals aangegeven blijft in principe de betalingsverplichting van de termijnbedragen die in september in rekening werden gebracht bestaan.

In eerste instantie heeft u de afschrijving teruggeboekt. De eindnota is opgemaakt en bevat een tegoed. Onlangs betaalde alsnog de openstaande termijnbedragen. Deze worden na ontvangst weer terugbetaald.

Klantenservice NLE
    JPMV
    Afgehandeld nadat de datum betalingsverplichting was verlopen. Dus ik had al betaald. Mosterd na maaltijd wordt dit genoemd.

JPMV

Ook een klacht indienen over NLE?