Opgelost door NLE: Dubbele facturering december

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 144929
Gebruiker
Jaroen Boels
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De Nederlandse Energie Maatschappij heeft mij voor de maand december dubbel gefactureerd. Ik heb bij hun gevraagd wat hier de bedoeling van is en zij hebben mij medegedeeld dat dit een wijziging van hun kant is en dat zij mij hierover hebben bericht.

Dit laatste is zeker niet gebeurd en ik heb dan ook aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben en dat mijn wens is om over te stappen naar een andere maatschappij. Het antwoord van de Nederlandse Energie maatschappij hierop is; dat mag als u de overstapboete gaat betalen. Ik heb juridisch advies ingewonnen en zij hebben mij te kennen gegeven dat ik volledig in mijn recht sta.

De NLE houdt vol volledig in hun recht te staan en stalken mij nu met mailtjes en geautomatiseerde telefoontjes over nog te betalen kosten.

NLE Hou hier mee op.

De oplossing

Overstappen zonder kosten!

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer,

    Zojuist namen wij telefonisch contact met u op, wij bespraken uw klacht. Wij bedanken u voor het prettige telefoongesprek.

    U ontving zojuist een e-mail waarin wij de gemaakte afspraken bevestigen. Wij zijn blij dat wij u een passende oplossing hebben kunnen bieden.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Jaroen Boels
    Datum
    Uiteindelijk na lang steggelen is mij de gewenste oplossing aangeboden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaroen Boels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen