Opgelost door NLE: Dubbele facturering december

Jaroen Boels

De Nederlandse Energie Maatschappij heeft mij voor de maand december dubbel gefactureerd. Ik heb bij hun gevraagd wat hier de bedoeling van is en zij hebben mij medegedeeld dat dit een wijziging van hun kant is en dat zij mij hierover hebben bericht.

Dit laatste is zeker niet gebeurd en ik heb dan ook aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben en dat mijn wens is om over te stappen naar een andere maatschappij. Het antwoord van de Nederlandse Energie maatschappij hierop is; dat mag als u de overstapboete gaat betalen. Ik heb juridisch advies ingewonnen en zij hebben mij te kennen gegeven dat ik volledig in mijn recht sta.

De NLE houdt vol volledig in hun recht te staan en stalken mij nu met mailtjes en geautomatiseerde telefoontjes over nog te betalen kosten.

NLE Hou hier mee op.

Overstappen zonder kosten!

NLE
    Geachte heer,

Zojuist namen wij telefonisch contact met u op, wij bespraken uw klacht. Wij bedanken u voor het prettige telefoongesprek.

U ontving zojuist een e-mail waarin wij de gemaakte afspraken bevestigen. Wij zijn blij dat wij u een passende oplossing hebben kunnen bieden.

NLE Klachtafhandeling
    Jaroen Boels
    Uiteindelijk na lang steggelen is mij de gewenste oplossing aangeboden.

Jaroen Boels

Ook een klacht indienen over NLE?