Klacht NLE: Dubbele incasso na niet akkoord met nieuwe voorwaarden

Brammaassen

Nle gaf aan dat ze dubbel gingen incasseren. Ik had 30 dagen om te besluiten of akkoord of niet. Heb een nieuwe leverancier hezocht en binnen de 30 dagen opgezegd. Duidelijk aangegeven dat ik niet gediend was van een dubbele incasso en dat ik die zou storneren aangezien ik tijdig had aangekondigd dat ik niet akkoord was met de nieuwe voorwaarden. Toch wil men dubbel incasseren en brengt men aanmaningskosten in rekening omdat ik de gestorneerde betaling weiger te betalen. Nle wil een beetje de grote onaantastbare mij uithangen en zo nog wat extra held verdienen aan verloren klandizie. In de hoop dat niemand iets durft te ondernemen. Wat een zielige bende. Ik sta volledig in mijn recht ook volgens rechtsbijstandsverzekering, maar men weet dat die niks doen onder het franchisebedrag. Ik word gewoon gepusht om te betalen om de kosten nietvtpt 40 euro te laten oplopen. Wat een verschrikkelijk bedrijf.

Ik wens dubbele incasso termijn niet te betalen. Ben per 30 oktober bij Greenchoice. En ik wil geen aanmaningskosten op mijn eindafrekening zien. De kosten van de laatste 3 maanden bedragen echt geen 375 euro. Laat staan 500 euro. Dus die extra termijn slaat ook nog eens nergens op.

NLE
    Geachte heer,

Zojuist namen wij telefonisch contact met u op en hebben wij uw klacht besproken. Wij vinden het jammer om te vernemen dat u ontevreden bent over de wijziging in de betalingscyclus en onze dienstverlening.

U heeft inmiddels het termijnbedrag van oktober betaald, wij zullen dan ook de in rekening gebrachte administratiekosten van €25,00 crediteren.

De levering is beëindigd per 30 oktober 2015, u ontvangt zo snel mogelijk de eindnota.

NLE Klantenservice

Ook een klacht indienen over NLE?