Klacht NLE: Dubbele incassotermijn

truus

Betreft dubbele incassotermijn om wanbetalers tegen te gaan. Zeer brutaal om dit zomaar door te voeren bij ook de goedbetalende klanten. Deze worden nu de dupe van wanbetalers. NLE moet deze oplossing van vooruit betalen maar bij de wanbetalers toepassen en/of na twee maanden niet betalen, afsluiten die handel bij deze mensen. Ik overweeg dan ook op mijn paslopende contract op te zeggen bij NLE.

Bij wanbetalers een dubbel incassotermijn en niet bij goedbetalende klanten. Ik hoop dat de consumentenbond na de vele klachten die hierover zijn binnengekomen stappen kan ondernemen.

NLE
    Geachte mevrouw Neelen,

In uw klacht geeft u aan dat u het niet eens bent met de wijziging van de betalingscyclus waardoor wij volgende maand twee termijnbedragen gaan incasseren.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij geprobeerd om telefonisch terugkoppeling te geven. Wij hebben u helaas niet kunnen bereiken.

Wij vinden het jammer om te horen dat u het niet eens bent de geplande wijziging. Wij zijn van mening dat we door deze maatregel onze klanten in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn door hen scherpe tarieven te bieden.
    Uiteraard begrijpen we dat het incasseren van twee termijnbedragen in een maand onvoordelig voor u kan zijn. Wij bieden u daarom de mogelijkheid om het termijnbedrag van oktober 2015 in termijnen te betalen. Graag horen wij van u wanneer u hiervan gebruik wilt maken.

Klantenservice NLE.

Ook een klacht indienen over NLE?