Klacht NLE: Dubbele maandlast

Klachtnummer
# 123639
Gebruiker
Carola
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte,
notabene met een actie van de consumentenbond en advies van de consumentenbond , ben ik alleenstaande moeder overgestapt na bovengenoemde energie maatschappij.
Vervolgens nadat ze mij financieel hadden gecheckt voor de toelating, ontvang ik vandaag een email met daarin een verhaal dat door de vele wanbetalers de energie kosten nu per maand vooraf moeten worden voldaan. Dit houd in dat ik aankomende maand opeens meer dan €250,- moet ophoesten en dat kan ik als alleenstaande moeder NIET missen.
Mag dit zo maar, ik bedoel de problemen met andere klanten mogen toch niet mijn probleem worden?

GEGEVENS:
Uw klantnummer: 3000568002
Leveringsadres: Sleutelbloem 90
7491LW DELDEN
In afwachting,
met vriendelijke groet,
C. Oude Nijhuis

De oplossing

Maandbedrag met 10,- euro verhogen of aan het eind van het jaar verrekenen zonder kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte mevrouw Oude Nijhuis,

    In uw klacht geeft u aan dat het voor u erg onvoordelig is dat wij in september 2015 twee termijnbedragen zullen afschrijven omdat de betalingscyclus gewijzigd wordt. U wilt hier graag een oplossing voor.

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht besproken.

    Wij begrijpen dat het voor u niet goed uitkomt wanneer wij twee termijnbedragen afschrijven. Daarom hebben wij u een betalingsregeling aangeboden om binnen drie termijnen het termijnbedrag van oktober 2015 af te lossen. U gaf aan dat u hier graag gebruik van wilt maken.

    Wij zullen u binnen enkele weken een bevestigingsmail sturen van deze betalingsregeling. In deze e-mail staan ook de voorwaarden vermeld zoals deze telefonisch met u besproken zijn.

    Wij zijn blij om te horen dat u klant bij ons blijft!

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice NLE.

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen