Klacht NLE: dubbele nota zonder vooraf bericht

BB

Ik heb een dubbele nota ontvangen zonder vooraf bericht. Een maandbedrag heb ik daarom terug laten boeken. Ik heb 14 dagen geleden een melding gedaan hiervan en ik heb ook geprobeerd telefonisch een klacht in te dienen. Aan de telefoon kon mijn klacht niet behandeld worden en van de schriftelijke klacht heb ik tot heden niets gehoord. Ik heb ook telefonisch gevraagd om gebruik te maken van boetevrij overstappen maar dit kon niet omdat ik niet binnen 30 dagen heb gereageerd op een mail die ik niet in mijn inbox, verwijderde items en spam kan vinden en dus mijns inziens nooit heb ontvangen. Wel kreeg ik vandaag een aanmaning in mijn mailbox.

Ik wens dat eerst mijn klacht inhoudelijk behandeld wordt voordat ik een aanmaning krijg. Ik wil gebruik maken van de overstap mogelijkheid maar dit mag niet omdat ik niet binnen 30 dagen op een niet ontvangen mail heb gereageerd.

NLE
    Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u meerdere keren gebeld. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

Wij vinden het jammer om te vernemen dat u ontevreden bent over de wijziging van de betalingscyclus. De wijziging heeft voor u ook voordelen.

Op 11 augustus 2015 stuurden wij u een e-mail waarin wij u informeerden over de wijziging van de betalingscyclus. Het e-mailadres hebben wij met u gecontroleerd. Wij hebben het bericht over de wijziging naar het juiste e-mailadres gestuurd. Om die reden gaan wij er vanuit dat u het bericht heeft ontvangen.

Wij ontvingen geen tijdige opzegging. Om die reden kan u geen gebruik meer maken van de mogelijkheid om kosteloos op te zeggen.

Klantenservice NLE
    BB
    Ik ben zeer verbaasd dat u het heeft nagekeken en dat de mail op 11 augustus is verstuurd. Toen ik telefonisch contact heb gehad is het ook nagekeken en was de mail op 15 augustus verstuurd. Uw geloofwaardigheid is ver te zoeken en ik heb er dan ook geen enkel vertrouwen meer in dat u het heeft nagezocht en dat de mail is verstuurd. Zeker omdat de mail niet in mijn mailbox, spam of verwijderde items terug te vinden is. Een fout maken kan maar liegen vind ik beneden maats!
    NLE
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Uit onze administratie blijkt dat ook in het telefoongesprek is aangegeven dat de e-mail per 11 augustus 2015 is verstuurd. Wij vinden het vervelend om te horen dat hierover onduidelijkheid is ontstaan.

Klantenservice NLE
    BB
    De NLE is niet van plan een klacht serieus te nemen. Ik krijg diplomatieke antwoorden maar ik heb niet de indruk dat ze er werkelijk iets mee gedaan hebben. Ik heb mijn conclusie al getrokken en stap over op een energiemaatschappij die mijn boete overneemt. Ik heb goede ervaringen met deze maatschappij in het verleden

BB

Ook een klacht indienen over NLE?