Klacht NLE: Eenzijdige wijziging overeenkomst

Klachtnummer
# 124108
Gebruiker
kroft001
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg doodleuk een 'berichtje' dat in september een dubbele betaling van mijn rekening wordt 'geplukt' met als argument 'wanbetalers-risico' !
Voorstel mijnerzijds: huidige overeenkomst volgens afspraak continueren dan wel per omgaande -zonder boete etc.- overeenkomst annuleren.

De oplossing

zie boven

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij konden u zojuist telefonisch niet bereiken. Wij hebben uw klacht over de voorgenomen wijziging in uw betalingscyclus ontvangen. Deze wijziging wordt voor al onze klanten doorgevoerd. Ook bij u zullen éénmalig twee termijnbedragen worden afgeschreven. U heeft gedurende 30 dagen vanaf ontvangst van de aankondiging ook de mogelijkheid om het contract te beëindigen door over te stappen naar een andere leverancier.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice NLE

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen