Klacht NLE: eindjaarrekening

Ziggie

Ik klacht Nederland Energie Maatschappij aan, door hun wandbeleid. Omdat ik mij contract niet wil verlengen bij hun word ik gestraft. Ik had mij meterstanden door gegeven aan hun en zij kon direct zien dat ik geld terug moet ontvangen. Maar dat willen ze me die jaarrekening niet geven en afronden zoals het hoort. Ik moest 2 maanden wachten op die eindjaarrekening en mij geld. En sterker nog hadden zij toen twee maanden in rekening gebracht. In mij geval had ik € 240 ophoesten. Maar tot mij verbazing hadden zij ook de 13e maand geïncasseerd. Toen ik bezwaar maakte en dreigde te retourneren, hebben zij gezegd dat ze deurwaarde op mij zou sturen. Ik heb geen woorden voor deze zakkenvullers. Ze gebruiken hun klanten als pinautomaat om rijk van te worden
Als die eindjaarrekening negatief voor mij had uitgevallen, dan hadden ze niet twee maanden gewacht om mij die eindafrekening te sturen.

Ik ben er niet meer bij hun. Ik ben klaar met die contract, dus maak mij eindjaarrekening en betaald mij mijn geld. en gebruikt geen smoesjes.

NLE
    Geachte heer,

Zojuist namen wij telefonisch contact met u op naar aanleiding van uw klacht. Wij vinden het uiteraard erg jammer om te horen dat u ontevreden bent over de opmaak van uw eindnota.

Zoals uitgelegd duurt het opmaken van uw eindnota maximaal 4 tot 6 weken. Wij ontvingen inmiddels de meterstanden van uw nieuwe leverancier, uw eindnota zal dus zo snel mogelijk worden opgemaakt.

NLE Klachtafhandeling
    Ziggie
    Ik ben er niet eens met die oplossing. Deze mensen zijn oplichters vermomd in maatschappij. Zij zeggen dat ze zo snel mogelijk zou afronden, maar zo snel mogelijk kan ook 6 weken duren. Ik trap er niet in. Ik wil een datum zien wanneer ik het kan verwachten. Ze moeten zelf nu in de spiegel kijken en vragen wie is nu de wanbetaler”? ja zeker dat is u zelf. Nederland Energie. U die geld van de mensen afpakken. Geef mij, mijn geld. En stop met oplichten praktijken.
    NLE
    Geachte heer,

Zoals telefonisch besproken doen wij uiteraard ons best om uw eindnota zo snel mogelijk op te maken. Wij verzoeken u dan ook deze af te wachten.

Helaas kunnen wij u niet van een ander antwoord voorzien.

NLE Klachtafhandeling
    Ziggie
    Ik snap niet waarom de Klachtenkompas geen actie ondernemen tegen de malafide energie maatschappij die NLE heet. Ik word benadeeld door deze maatschappij. En dat de Consumentenbond deze bedrijven op de energie vergelijken laat staan is voor mij niet te begrijpen. NLE verdient niet op de vergelijkensite van de Consumentenbond te staan. 13 maanden voorschot betalen, en nu dat ik mijn geld nodig heb, word ik benadeel door deze bedrijf. Klachtenkompas die doet niks. Ze werkt net als postkantoor.

Ook een klacht indienen over NLE?