Klacht NLE: Ergernis telefonische bereikbaarheid

GMC

Mijn allereerste klacht is de slechte telefonische bereikbaarheid van NLE, daarnaast ook geen (of moeilijk te vinden) email adres. Ik had een factuur ontvangen (met onjuistheden), deze gestorneerd en ik krijg de volgende dag het verzoek om de factuur zo spoedig mogelijk te betalen voor een bepaalde datum, anders incassokosten van wel 15 euro!!! Ik ben nu al 3 dagen bezig om NLE telefonisch te bereiken om dit recht te zetten, met wachttijden van gemiddeld een half uur of meer. Een nieuwe, juiste factuur aanmaken blijkt niet mogelijk. Ik wil graag de regie over mijn eigen bankrekening houden, maar bij NLE gaat je dit zeker niet lukken. Ik heb er spijt van dat ik mijn contract heb verlengd.......Ze hebben me nu beloofd dat de onjuiste kosten op de volgende rekening wordt ingehouden, maar dat zullen ze naar zichzelf rekenen zodat ik er weer bij in schiet. Ik zie ook graag compensatie voor mijn tijd en ergenissen. Ik ben zo klaar met NLE, ik zal geen reclame voor hun maken en zit mijn contract maar braaf uit.

een flinke compensatie in de volgende factuur, excuses heb ik nika aan

NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

GMC
    Graag reactie op mijn klacht.....

Ook een klacht indienen over NLE?