Opgelost door NLE: foute meterstanden niet gecorrigeerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 5414
Gebruiker
Harry Saalmink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Half maart overgestapt van NUON naar NEM. Meterstanden doorgegeven. Hoge en lage tarieven elektriciteit niet goed doorgegeven door NEM. Eindafrekening door NUO klopt dus niet. Ettelijke keren langdurig over gebeld. mailwisseling. Sinds 10 juni angstvallig stil. En nu?

De oplossing

Juiste meterstanden in eindafrekening NUON. Daardoor geld terug en kleine compensatie (€ 50) voor al het gedoe, gebel en niet adequaat reageren.

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer Saalmink,Naar aanleiding van ons prettige telefoongesprek, zijn wij blij dat wij uw klacht naar tevredenheid in behandeling hebben kunnen nemen.Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail toegestuurd.Met vriendelijke groet,
    Nederlandse Energie Maatschappij
  2. Auteur
    Harry Saalmink
    Datum
    De klacht wordt behandeld, maar is nog niet afgehandeld. Wel op een juiste wijze benaderd. Ga in het weekend fot maken van meter en opsturen. Ben benieuwd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harry Saalmink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen