Opgelost door NLE: foute meterstanden niet gecorrigeerd

Harry Saalmink

Half maart overgestapt van NUON naar NEM. Meterstanden doorgegeven. Hoge en lage tarieven elektriciteit niet goed doorgegeven door NEM. Eindafrekening door NUO klopt dus niet. Ettelijke keren langdurig over gebeld. mailwisseling. Sinds 10 juni angstvallig stil. En nu?

Juiste meterstanden in eindafrekening NUON. Daardoor geld terug en kleine compensatie (€ 50) voor al het gedoe, gebel en niet adequaat reageren.

NLE
    Geachte heer Saalmink,Naar aanleiding van ons prettige telefoongesprek, zijn wij blij dat wij uw klacht naar tevredenheid in behandeling hebben kunnen nemen.Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail toegestuurd.Met vriendelijke groet,
    Nederlandse Energie Maatschappij
    Harry Saalmink
    De klacht wordt behandeld, maar is nog niet afgehandeld. Wel op een juiste wijze benaderd. Ga in het weekend fot maken van meter en opsturen. Ben benieuwd.

Harry Saalmink

Ook een klacht indienen over NLE?