Klacht NLE: Géén aansluiting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381783
Gebruiker
Pissig
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik word al een maand lang voorgelogen

Gewenste oplossing

Ik wil van mijn contract af
Geboden oplossing
0,000 qua oplossing. Ze kunnen op hun manier niks terugvinden van de klachten. BULLSHIT. Één druk op de knop van de desbetreffende personen die mij , zogenaamd, hebben geholpen en je vind het antwoord. Het is gewoonweg weer eens bureaucratische gelul. Als ze zeggen eerlijk te zijn, nou een grotere leugen heb ik nog nooit gehoord. VIEZPEUKEN ZIJN JULLIE. BAHHHHHH!!!!!!!!!!! M.H.G. ALEX KÖNIG
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    U geeft aan dat u al een maand lang wordt voorgelogen en u van uw contract af wilt.

    Op dit moment zien wij niks met de door u aangeleverde gegevens in ons systeem terug. Dit is zowel bij onze Energie dienst als bij onze Alles-in-één. Ik wil u vragen graag wat meer informatie aan te leveren, zodat wij uw verzoek mogelijk kunnen verwerken.

    Ik ga ervan uit u naar tevredenheid te hebben geholpen!

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen