Opgelost door NLE: Gaat om de 7 minuten even aan.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 337591
Gebruiker
Meesterschilder
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beeld en WiFi gaan steeds uit. Trage werking. Geen foutcode’s

De oplossing

Snelheid moet omhoog naar download 96mps is nu 42 werkt dus niet stilstaand beeld.

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/ mevrouw Veerman,

    Uw klacht is in goede orde ontvangen.

    Uit ons systeem blijkt dat u gisteravond contact met onze klantenservice heeft gehad en dat er een nieuw modem wordt verstuurd.

    Indien dit niet de gewenste oplossing brengt, kunt u dat via een reactie op dit bericht melden. Wanneer dit het geval is, zullen wij op andere wijze trachten het probleem te verhelpen.

    Hopende u vooralsnog voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

  2. Auteur
    Meesterschilder
    Datum
    Zeer snelle levering van de nieuwe box.
    Reeds eerder een reset gedaan, en tot nu toe
    gaat dat goed met de bestaande box. Snelheid
    gemeten en is super in orde. Ik kijk het even een
    poosje aan of het blijft werken. Anders sluit ik alsnog de nieuwe aan. Nogmaals hartelijk dank voor de snelle levering. Met vriendelijke groet,
    Jaap Veerman

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meesterschilder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeer snel een nieuwe modem gekregen. Werkt weer top.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen