Klacht NLE: Geen aansluiting...

ContactlozeHarry

Ik heb in december een alles-in-1 abbonoment bij NLE afgesloten welke gisteren zou ingaan. Helaas heb ik van NLE nog niks gehoord, ook meermaals contact met de onbereikbare klantenservice heeft nergens toe geleid.

Zo snel mogelijk de aansluiting regelen.

Beste meneer/mevrouw,

Uit onze gegevens blijkt dat u gisteren bent gebeld door onze Klantenservice over uw aanmelding voor Alles-in-1. Helaas is er iets misgegaan met uw aanmelding en dient er een nieuwe aanmelding te worden gedaan om uw diensten te kunnen activeren.

Wij begrijpen dat dit niet het antwoord is dat u wenst, maar helaas kunnen wij u niet anders informeren.

Wij horen het graag als u nog vragen heeft.

ContactlozeHarry
    Betekent dit, dat als ik me niet opnieuw aanmeld, ik ook geen incasso's/facturen ontvang van NLEx?
    Beste meneer/mevrouw,

Dat klopt, wij zijn namelijk genoodzaakt de eerder gedane aanmelding te annuleren.

Hi,

Dan is dat verder afgehandeld. Ik blijf het absurd vinden dat de enige oplossing vanuit NLE inhoud dat ik me opnieuw aan moet melden met als gevolg dat ik dan nog vier weken of langer zonder internet en tv zit. Dit terwijl er geen technische problemen zijn rond de aansluiting en NLE toegeeft dat de fout bij hen ligt. Ook ergert het me enorm dat ik op 13 januari al contact heb opgenomen met de klantenservice omtrent de voortgang van mijn bestelling en er pas nadat ik een klachtmeld via klachtencompas actie wordt ondernomen.

Het feit dat NLE mijn aanmeldig annuleert zonder zwaarwegende reden is naar mijns inzien regelrechte contractbreuk. Ik eis dan ook een vergoeding voor de tijd dat ik nu zonder internet en tv zit plus een vergoeding voor het geld wat ik meer kwijt ben voor een vergelijkbaar pakket bij een concurent.
    Beste meneer,

Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is. De situatie die is ontstaan is absoluut niet onze bedoeling geweest. Wij bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Het is echter niet mogelijk om u hiervoor een compensatie te bieden.

ContactlozeHarry
    Erger me ook aan servicemedewerjers die niet kunnen en niet mogelijk als synoniem zien van doen we niet

ContactlozeHarry

Ook een klacht indienen over NLE?