Klacht NLE: Geen antwoord op email

Rena

Ik heb op 11 mei een email gestuurd via de site maar krijg maar geen antwoord.
De vraag was oa dat de tarieven op mijn contract die ik in oktober heb ontvangen niet overeenkomen met de tarieven die bij mijn inloggegevens staan. Verder over het vastleggen van het contract naar 3 of 5 jaar had ik wat kanttekeningen. Maar aangezien ik dus geen antwoord krijg, ga ik mijn contract in november (weet het dat het nog ff duurt) voortzetten bij een ander. Niet een contactformulier op je pagina zetten en dan niet reageren. Verder is het altijd 9 van de 10 keer lastig in te loggen op de site.

Eerlijk antwoord op mijn email en wat betere klantservice.

Rena
    Goh......na dit geplaatst te hebben krijg je ineens na een half uur via email een bericht wat kant nog wal slaat.........
    NLE
    Geachte mevrouw ,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u gehad. Bedankt voor het prettige telefoongesprek!
    De tarieven op Mijn NLE komen niet overeen met de tarieven op uw energiecontract, omdat de Energiebelasting en de Opslag Duurzame Energie zijn gewijzigd per 1 januari 2015. Helaas hebben wij op deze wijzigingen geen invloed, waardoor uw totaaltarieven per kWh elektriciteit en m³ gas verhogen.
    Daarnaast had u nog enkele vragen over het verlengen van uw contract met 3 of 5 jaar. U maakt momenteel gebruik van een 1-jarig energiecontract waarin u gebruik maakt van een verlaagd vastrecht en een ‘Kom erbij’-bonus. Dit is een contract voor nieuwe klanten, wat wij u niet nogmaals aan kunnen bieden. Wij bieden u natuurlijk wel een scherp verlengingsaanbod met zeer concurrerende tarieven, zodat u zeker weet dat u niet teveel betaalt voor uw verbruik.
    Als u ons een e-mail stuurt, streven wij ernaar om uw e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Zoals uitgelegd heeft u binnen deze termijn een reactie van ons ontvangen.
    Met vriendelijke groet, NLE Klantenservice
    Rena
    Ik ben het er nog steeds niet mee eens dat als ik in november een contract afsluit met een bepaald bedrag dat het dan eenzijdig ook al is het door de overheid bepaald dat er vanaf geweken wordt. Dit zal een wellis nietes spel worden, maar ook het aanbod van de verlengde naar 3 of 5 jaar komen behoorlijk duur uit vanuit wat ik eerder betaald heb bij een ander.
    Rena
    En dan vind ik het ook nog eens kwalijk dat mijn achternaam door jullie nu vermeld wordt op de site..........privacy?
    NLE
    Geachte mevrouw, Zoals telefonisch besproken is de Energiebelasting en de Opslag Duurzame Energie per 1 januari 2015 verhoogd. Met deze verhoging wijzigen uw tarieven voor gas en elektriciteit. Wij willen u nogmaals benadrukken dat wij geen invloed hebben op deze wijzigingen. U spreekt een energiecontract af voor 1, 3 of 5 jaar. NLE heeft invloed op de leveringstarieven en het vastrecht. Uiteraard staan deze tarieven gedurende uw contractperiode vast. De tarieven voor Energiebelasting, Opslag Duurzame Energie en btw vallen hier buiten. Wij vinden het uiteraard erg vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over uw huidige tarieven en ons verlengingsaanbod. Wij doen ons best om u een zeer scherp verlengingsaanbod te doen. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij uw achternaam verwijderd uit onze reactie. Met vriendelijke groet,
    NLE Klantenservice
    Rena
    Blijf het vreemd vinden, dan hoef je in mijn ogen nooit iets meerdere jaren vast te leggen als het toch geen waarde heeft

Rena

Ook een klacht indienen over NLE?