Opgelost door NLE: Geen bereikbaarheid om Anna op te zeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 460290
Gebruiker
#HEI2020
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ooit via NLE - ANNA aangeschaft. Ik probeer al maanden op te zeggen. Maar er is geen duidelijkheid of reactie op mijn emails. Wel gaan de betalingen automatisch van mijn rekening.

Graag hoor ik hoe ik mijn ANNA kan opzeggen.

Gewenste oplossing

De juiste contactgegevens m.b.t opzeggen van Anna.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    NLEx is veranderd in Budget Alles in 1. NLE levert alleen energie, wij kunnen uw klacht hier dus niet in behandeling nemen. Ik verwijs u graag naar Budget Alles in 1, voorheen NLEx, om uw klacht kenbaar te maken.

    https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/budget-alles-in-1/details?companyId=5386fd0e-2148-45d5-a5d1-0ae3e6d16817

    U kunt uw ANNA telefonisch opzeggen. Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via klanten@budgetallesin1.nl.

    Wij hebben hier uw klacht gesloten.

    Met vriendelijke groet,

    NLE Energie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen