Klacht NLE: geen contract kunnen krijgen . mislijdend

sad Niet opgelost
Gebruiker1561967989

contract annuleren .niet mogelijk. 2 maanden wachten op TV en internet . spullen retour gestuurdt en geen antwoordt gekregen. contract binnen 1 week beeindigt na onvangst TV en Internet kastje.
geld wordt afgeschreven. geen enkelen manier van berijkbaar heid.
zeer slechten firma. bedrijven die zo hun geld moeten verdinen.
boeven van de bovenste graad

oplossen van de zaak. contract breuk en geld terug

NLE
    Beste meneer van de Ven,

Ik heb u geprobeerd te bellen, maar ik kreeg u helaas niet te pakken.

De reden dat ik u belde was om uw klacht te bespreken. Op 12 juni is er bij ons een aanmelding binnen gekomen. Wij hebben dezelfde dag nog mails gestuurd naar het bij ons bekent e-mailadres, waaronder je contract. Sindsdien hebben wij nog een aantal mails naar u gestuurd. Tot op heden hebben van u nog niks vernomen, niet via mail en ook niet telefonisch. En daarom is de aanmelding ook gewoon doorgelopen en bent u nu ook door de bedenktijd heen.

Vanaf 18 juli leveren we dan ook op uw adres en kunt u installeren. Als u hulp nodig heeft bij het installeren of u heeft een installateur nodig. Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoon op werkdagen tussen 09:30 en 19:30 en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 op nummer 088-7307377 of mailen naar klanten@nlex.nl Ook als je een nieuw pakket nodig hebt dan kan je contact daarover opnemen.

Wij werken niet samen met Ziggo, het enig wat we aanbieden is een Ziggo Sport tv pakket. Als je ergens een mail/contract van ons gehad heeft met daarop het Ziggo logo, dan ontvangen wij daar graag een screenshot van.

Met vriendelijke groeten,
    Team webcare NLEx
    NLE
    Beste meneer van der Ven,

Zoals mijn collega hier al heeft aangegeven, hebben wij van u een aanmelding ontvangen. Het is uiteraard mogelijk om uw aanmelding te annuleren. U heeft echter nooit contact met ons opgenomen, niet per e-mail en niet telefonisch. Bij uw aanmelding ontvangt u hiervoor een ontbindingsformulier, ook deze heeft u niet gebruikt. Uit uw bericht begrijp ik dat u het pakket retour heeft gestuurd. Het is mij niet duidelijk of u van mening bent dat dit gelijk staat aan het annuleren van uw overeenkomst, maar dit is zeker niet het geval. Dat u na uw aanmelding van ons niets heeft gehoord klopt ook niet. Fysieke post heeft u inderdaad niet ontvangen, maar per e-mail hebben wij u op de hoogte gehouden van de verwerking van uw aanmelding. Zoals al aangegeven hebben wij van u nooit een reactie ontvangen. Het klopt ook dat het installatie pakket 4 tot 5 weken op zich laat wachten. Dit is de verwerkingsperiode die staat voor het opleveren van de door u aangevraagde diensten.

Het klopt dat wij in dit specifieke geval niet bereid zijn uw verzoek in te willigen, simpelweg omdat u nooit met ons contact heeft opgenomen.

Van misleiding is ook geen sprake. Wellicht heeft u online op een prijsvergelijker een logo van Ziggo gezien. U heeft echter nooit van ons correspondentie ontvangen die op enige manier insinueert dat wij onderdeel zijn van, of iets te maken hebben met Ziggo.

Wij kunnen ons dus ook niet vinden in uw verwijten. Indien u wenst verdere stappen te ondernemen bent u hier natuurlijk vrij in. Ik wil u erop wijzen dat u een betaalverplichting heeft en onze facturatie blijft doorlopen.

Team klachtenafhandeling NLEx.

Gebruiker1561967989
wordt uit gezocht door de consumentenbond.

Ook een klacht indienen over NLE?