Beste meneer van der Ven,
Zoals mijn collega hier al heeft aangegeven, hebben wij van u een aanmelding ontvangen. Het is uiteraard mogelijk om uw aanmelding te annuleren. U heeft echter nooit contact met ons opgenomen, niet per e-mail en niet telefonisch. Bij uw aanmelding ontvangt u hiervoor een ontbindingsformulier, ook deze heeft u niet gebruikt. Uit uw bericht begrijp ik dat u het pakket retour heeft gestuurd. Het is mij niet duidelijk of u van mening bent dat dit gelijk staat aan het annuleren van uw overeenkomst, maar dit is zeker niet het geval. Dat u na uw aanmelding van ons niets heeft gehoord klopt ook niet. Fysieke post heeft u inderdaad niet ontvangen, maar per e-mail hebben wij u op de hoogte gehouden van de verwerking van uw aanmelding. Zoals al aangegeven hebben wij van u nooit een reactie ontvangen. Het klopt ook dat het installatie pakket 4 tot 5 weken op zich laat wachten. Dit is de verwerkingsperiode die staat voor het opleveren van de door u aangevraagde diensten.
Het klopt dat wij in dit specifieke geval niet bereid zijn uw verzoek in te willigen, simpelweg omdat u nooit met ons contact heeft opgenomen.
Van misleiding is ook geen sprake. Wellicht heeft u online op een prijsvergelijker een logo van Ziggo gezien. U heeft echter nooit van ons correspondentie ontvangen die op enige manier insinueert dat wij onderdeel zijn van, of iets te maken hebben met Ziggo.
Wij kunnen ons dus ook niet vinden in uw verwijten. Indien u wenst verdere stappen te ondernemen bent u hier natuurlijk vrij in. Ik wil u erop wijzen dat u een betaalverplichting heeft en onze facturatie blijft doorlopen.
Met vriendelijke groet,
Team klachtenafhandeling NLEx.