Klacht NLE: Geen effectieve hulp bij problemen

Xxnlotte

Per 15 oktober hebben wij een alles in 1 afgesloten bij NLE. Hier waren al enkele problemen mee, er was bijvoorbeeld gevraagd of het met spoed kon. Door foutieve informatie van de klantenservice is dit niet doorgekomen, waardoor we een maand zonder internet hebben gezeten (15 sept - 15 okt). Uiteindelijk alles ontvangen en hebben we alles geprobeerd te installeren. WiFi werkt perfect, alleen de tv hebben we nooit geïnstalleerd gekregen, dit bleef een foutmelding geven. Na het invoeren van het abonnement nummer en pincode kwam deze foutmelding. Vervolgens hebben we alle stappen op de website gevolgd, helaas zonder positief resultaat. Gebeld met de klantenservice, waarvoor we ruim een uur in de wachtrij moesten staan. Het vriendelijke meisje begeleide ons opnieuw door precies dezelfde stappen als op de website, maar ging daarna wel via het systeem zoeken naar het probleem. Gevonden! Zoals u het al kan raden was dit niet de oplossing. Precies ditzelfde verhaal is hierna nog 4 keer voorgevallen. Met elke medewerker zijn we opnieuw de stappen van de website doorgelopen, werden precies dezelfde vragen gesteld (ik zou denken dat er een klanten dossier oid is, waardoor ik niet 5x hetzelfde verhaal hoef te vertellen en 5x dezelfde stappen hoef te volgen). Na de 6e keer bellen was ik het zat, want ook zij had het probleem nu echt gevonden. Ondertussen hebben we ruim 4,5 uur in de wachtrij gestaan om met de klantenservice te spreken en zijn we ruim 3 uur kwijt geweest aan de klantenservice te woord staan, installeren en pakketjes ophalen en terugsturen. Ondertussen werkt de tv nog steeds niet en reageert NLE niet op de mail.

Zorgen dat de tv nu wel écht gemaakt wordt, desnoods door een monteur. En een compensatie voor een service waar we 3 maanden voor betalen maar niet kunnen gebruiken

NLE
    Geachte meneer/mevrouw,

In goede orde ontving NLEx uw klacht met betrekking tot uw televisie.

Wij betreuren het dat na deze tijdsduur en al het contact dat u heeft gehad, er nog steeds problemen zijn met uw televisie.

Zodoende heb ik zojuist aansturing gegeven aan onze monteursdienst om een kosteloze afspraak met u te maken. Zij zullen u één deze dagen bellen, om deze afspraak vast te leggen. (Ik heb de gegevens doorgegeven zoals die bij ons in het systeem staan en niet zoals hierboven)

Wat betreft de compensatie, is het wellicht handig om even te wachten totdat het probleem is verholpen. Dan kunnen we de precieze duur van dit probleem bepalen.

Graag vernemen wij van u wanneer de afspraak ingepland staat.

NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?