Klacht NLE: Geen eindnota + retour maandbedrag dec 2018

Hallo,

Ik heb op 20 december 2018 mijn abonnement voor internet en TV opgezet. Dit heb ik telefonisch gedaan. Ik heb op 8 jan 2019 een bevestiging per mail gehad dat mijn contract per 20 jan 2019 wordt opgezegd en dat ik rond die datum ook een eindnota zal ontvangen. Daarna heb ik nog een mail gehad dat er weer een nieuwe factuur voor mij klaarstaat in de MijnNLE omgeving. Vervolgens de dag erna weer een email met een excuus over de laatste mail en dat dit niet blijkt te kloppen. Op 28-01-2019 heb ik telefonisch contact opgenomen met NLE om aan te geven dat ik nog steeds geen eindnota had ontvangen + dat er toch weer een automatisch incasso klaarstond vanuit NLE op 29-01-2019. Deze heb ik met goedkeuring van de klantenservice laten storneren. Top op heden heb ik nog steeds geen eindnota ontvangen.

Wat ik ook wil aankaarten is het feit dat ik op 20-11-2018 ( toen ik telefonisch mijn contract had opgezegd) geen gebruik meer kon maken van jullie diensten. Ik had geen signaal meer vanuit jullie. Toch heb ik daar voor betaald die maand.

Ik stel voor dat ik zo snel mogelijk mijn eindnota krijg zodat ik ook de apparatuur van jullie kan retourneren + ik zou graag het termijnbedrag van december terug willen aangezien ik vanaf 20-12-2018 geen gebruik meer heb kunnen maken van jullie diensten.

met vriendelijke groet,

Davey van der Heijden

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Op 20 december 2018 had u telefonisch contact met onze Klantenservice en heeft u uw alles-in-1-contract opgezegd i.v.m. een overstap. Vanwege uw opzegtermijn werd de einddatum van uw alles-in-1-contract bepaald op 20 januari 2019. Hiervan ontving u een bevestiging per e-mail. Het is om die reden niet mogelijk de facturen vanaf 20 december 2018 te crediteren.

De facturatie is, helaas, pas per 8 februari 2019 beëindigd. Wij hebben het gedeelte tussen 20 januari 2019 en 8 februari 2019 gecrediteerd. Dit zal u terugzien op de eindnota die u nog zal ontvangen.

Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij graag van u.

NLEx Klachtafhandeling
    Beste NLE,

Bedankt voor je reactie. Op 30 jan zou mijn contract worden opgezegd en rond die datum zou ik een eindafrekening krijgen. later kreeg ik zoals aangeven een mail dat mijn contract per 8 feb zou worden opgezegd en rond die datum een eindafrekening zou krijgen. Nu geven jullie aan dat dat hersteld en gecrediteerd wordt. Daarvoor mijn dank. Echter heb ik wederom en nog steeds geen eindafrekening gekregen. En we zitten inmiddels op 16 februari. Wat verstaan jullie onder "spoedig"? Jullie apparatuur ligt hier ook nog bij mij thuis. Ik stuur dat pas op als ik de eindafrekening heb ontvangen. Dus wanneer mag ik deze verwachten? we zijn inmiddels alweer 2 maanden verder na mijn telefonische opzegging van mijn contract. Hoelang gaat dit nog duren?

Met vriendelijk groet,

Davey van der Heijden
    davey
    Er is verder niet meer gereageerd.

davey
Heb nog steeds geen eindafrekening ontvangen en NLE heeft niet meer gereageerd

Ook een klacht indienen over NLE?