Klacht NLE: geen internet, niet bereikbaar

Nick

Ik ben vorige maand overgestapt naar NLE, maar ik kon mijn pakket niet aansluiten. Ik kwam erachter dat internet wordt geleverd via een ISRA punt, welke ik niet heb. NLE stond erop dat een monteur dit kwam controleren. Probleem is dat ik voltijd werk, dus vrij moest nemen. Helaas kwam de monteur de eerste maal niet opdagen. Bleek een planfout van NLE. Als je belt met de klachtenlijn (menukeuze 3) sta je zo 50-60 minuten in de wacht. Kies je 'abbonement verlengen' (keuze 1), wordt je met 1-2 minuten geholpen door wat onkundige scholieren. Nieuwe klanten worden zo geholpen, maar mensen die al zijn binnengehengeld kunnen de boom in (zonder wifi). Ik heb nu al een maand geen internet en geen TV.

Per direct ontbinden contract en twee maanden premie als vergoeding voor alle uren in de wacht, genegeerde mails, en niet leveren internet conform afspraak

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Wij ontvingen uw klacht in goede orde. Uit onze administratie blijkt dat er onlangs een monteur van KPN Wholesale bij u is geweest en heeft geconstateerd dat er geen geschikte aansluiting is om Alles-in-1 van NLEx af te nemen. De invoerkabel is hoogstwaarschijnlijk in het verleden bij een verbouwing weggehaald.

NLEx is dan ook genoodzaakt uw aanmelding te annuleren, wij kunnen immers niet leveren. U heeft ook aan de monteur doorgegeven dat u het alles-in-1-contract wilt ontbinden. Dit zullen wij in orde maken.

Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?