Klacht NLE: Geen inzicht in verbruik

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405638
Gebruiker
MeNaCe
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We zijn bijna een jaar verder sinds de app niet meer werkt. Nog steeds is er geen vervangende app.
Ik kan nog steeds niet inloggen bij nle.nl om mijn verbruik te zien.

De oplossing

Werkende app

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    U geeft aan dat u bijna een jaar niet kunt inloggen in uw Inzicht-app.

    U heeft inderdaad gelijk dat u al enige tijd niet kan inloggen in de inzicht-app. Wij hebben de inzicht-app sinds maart 2019 uitgefaseerd. U heeft hier destijds ook een e-mail over ontvangen. Zie bijlage.

    Wij zullen voorlopig nog geen gebruik maken van een nieuwe inzicht-app. Op dit moment kunt u uw verbruik aan de hand van uw "Mijn Omgeving". U krijgt daarnaast ook een maandelijks verbruiksoverzicht waarmee u uw verbruik kunt inzien.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijk groet,
    NLE Webcare
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    NLEx is veranderd in Budget Alles in 1. NLE levert alleen energie, wij kunnen uw klacht hier dus niet in behandeling nemen. Ik verwijs u graag naar Budget Alles in 1, voorheen NLEx, om uw klacht kenbaar te maken.

    https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/budget-alles-in-1/details?companyId=5386fd0e-2148-45d5-a5d1-0ae3e6d16817

    Hebt u last van een storing, of een ander service probleem? Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via klanten@budgetallesin1.nl

    Wij hebben hier uw klacht gesloten.

    Met vriendelijke groet,

    NLE Energie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MeNaCe
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oplossing voor het gebruik van een app is er niet, je kunt alleen inloggen via de website, omslachtig en helemaal niet meer van deze tijd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?