Klacht NLE: Geen nota

pelzerhout

Per 10 oktober 2016 zijn we overgestapt naar NLE zakelijk. De eerste afschrijving hebben we al gehad, maar er was geen nota terug te vinden. Niet op de site, niet per mail en ook niet per post. Ik heb via de site gevraagd om mij de bijbehorende nota te doen toekomen. Hierop kreeg ik als antwoord dat ik geen nota nodig heb en dat ik aan de afschrijving voldoende heb. Als ik wel een nota wil ontvangen, dan moet ik mijn betaalwijze aanpassen naar acceptgiro en hierbij ook €2,42 per maand bijbetalen. Ik heb gebeld met de klantenservice van NLE zakelijk en zij geven mij aan dat dit inderdaad klopt, maar ook dat de nota die is afgeschreven bij mij niet is aangemaakt en ze mij deze niet kunnen laten toekomen. Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat bedrijven verplicht zijn om mij een factuur aan te leveren. Ik heb nu gekozen voor de acceptgiro, maar ik had liever een automatische incasso in combinatie met factuur. Ik vind dit een vreemde gang van zaken.

Ik zou tevreden zijn als de betaalwijze terug kan naar automatische incasso en er alsnog een nota wordt aangemaakt die voor mij inzichtelijk is en welke ik kan verwerken in mijn boekhouding

NLE
    Geachte heer,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een aantal keer gebeld. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Om deze reden hebben wij u inmiddels voorzien van onze reactie per e-mail.

Mocht u hierover nog vragen hebben, horen wij het graag.

NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?