Klacht NLE: Geen oplevering internet zoals afgesproken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 350884
Gebruiker
Patta
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin januari alles in 1 internet besteld van NLE. Er werd eerst gemeld dat dit versneld leverbaar was. Daarna was dit door een migratie niet meer mogelijk en moest ik wachten tot 20 februari. Nu bij 20 februari aangekomen is er helemaal niks gebeurd en zou er een geheel nieuwe aanvraag gedaan moeten worden: weer 5 weken verwerkingstijd.

Technisch is het mogelijk om het sneller te doen, maar NLE heeft geen zin om dit te doen.

Erg slechte manier van omgang met de klant, dikke afrader!

De oplossing

Het internet zsm opleveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Patta
    Datum
    Geen reactie. Zoals verwacht neemt NLE klachten niet serieus en doet geen moeite om het op te lossen. Zeer jammer.
  2. Auteur
    Patta
    Datum
    Wat een treurig bedrijf. Ze hebben het duidelijk niet onder controle. Misschien tijd om wat capabele mensen in te huren om het fatsoenlijk op te zetten? Lage prijzen maar ik denk de slechtste provider die er is.

    Ik ben afgehaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patta
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen