Opgelost door NLE: Geen opzeggingsmogelijkheid

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 346794
Gebruiker
Marie_Anna_M
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn alles-in-1 abonnement, dat eindigt op 14 maart a.s. graag opzeggen. Via Mijn NLEx kan dit niet. Op de website staat dat dit via de klantenservice moet. Op de contactpagina van de klantenservice staan echter alleen links naar facebook en twitter. Deze social media kanalen heb ik allebei niet en wil ik ook niet gaan gebruiken.

De oplossing

Ik wil dat NLEx mijn alles-in-1 overeenkomst per 14 maart beëindigd.

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw,

    Uw opzegging ontvingen wij in goede orde. Uw alles-in-1-contract loopt echter tot 18 april 2019. Wenst u het per deze datum op te zeggen of per 14 maart 2019?

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Marie_Anna_M
    Datum
    Veel dank!

    Beëindiging per 18 april a.s. is ook akkoord!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marie_Anna_M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen