Opgelost door NLE: geen tv/internet/telefoon al 1,5 week

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 360310
Gebruiker
geenidee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 1,5 geen internet/tv/telefoon en wordt continu gezegd 48 uur wachten.
Klantenservice moet minimaal 15 min wacht voor iemand beschikbaar is.
Wordt meerdere male weg gedrukt in niet netjes behandeld door klantenservice.

De oplossing

klachten oplossen niet door schuiven na een derde.
klantenservice meer mensen niet normaal om standaard 15 min. te wachten.
zorg voor een tijdelijke oplossing zo dat de klanten niet zonder internet zitten.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Vos,

    Vervelend dat je geen diensten had en ons niet goed kon bereiken, dat is natuurlijk niet de bedoeling!

    We zien dat gelukkig één dag na je telefoontje en deze klacht het probleem is verholpen door KPN. Je hebt inmiddels al een paar dagen weer een stabiele verbinding.

    Ik zal daarom deze klacht sluiten, mocht je toch nog vragen hebben, hoor ik het graag!

    met vriendelijke groet,
    NLEx klachtenafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
geenidee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet correct. 1dag klopt niet ben met jullie 1.5 week bezig geweest. Jullie waren niet te berijken. En niet netjes aan de tellefoon. Oplossing. Nieuwe modum ( niet nidig geweest) Kpn langs geweest. Op gelost door kpn. Nu nog af wachten of jullie me echt tegemoet komen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen