Klacht NLE: Geen werkende WiFi van NLE alles-in-1

Klachtnummer
# 353138
Gebruiker
Femke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb NLE Alles in 1 en sinds een maand helemaal geen WiFi meer (deed het tot een maand geleden prima). Telefoon wordt niet opgenomen en ook berichten worden niet beantwoord. Ik word er een beetje radeloos van aangezien de factuur gewoon is afgeschreven en ik elke dag meerdere malen contact probeer te zoeken. Enige berichten die ik krijg zijn ‘probeer contact op te nemen met de klantenservice’, maar deze is dus onmogelijk te bereiken.

De oplossing

Uitzoeken waar het probleem zit, zorgen dat het internet weer werkt en afgelopen weken vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NLE?