Opgelost door NLE: Geld niet terugstorten na eindafrekening

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 347715
Gebruiker
J.M.M. Geurts
Datum
2 reacties

Details

De klacht

NLE stort beloofd geld na afschrift jaarnota/eindafrekening niet terug. Daarnaast reageren ze al dagen niet op mail, niet via Facebook messenger en nemen de telefoon niet op

De oplossing

Het geld waar ik recht op heb en waar ik bericht van heb gehad dat ze het overmaken (maar niet doen) overmaken

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Helaas is er vorige week iets misgegaan met het uitbetalen van tegoeden. In plaats van 29 januari jl. hebben wij de opdracht om het bedrag uit te keren op 1 februari jl. aangeboden bij de bank.

    Afhankelijk van de verwerkingstijd van uw bank zou u dit bedrag uiterlijk morgen kunnen verwachten.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    J.M.M. Geurts
    Datum
    Geld is inmiddels retour. Blijft vreemd dat NLE tot op heden niet op mails en social media reageert maar alleen hier.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M.M. Geurts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen