Klacht NLE: geschat verbruik

Klachtnummer
# 8425
Gebruiker
H.P. Lobs
Datum
1 reactie

Details

Klacht

op 19-3-2012 klacht over verbruik gemeld
tevens ten onrechte €900 afgeschreven
na 17 weken een antwoord gekregen wat niet voldoet.
op 20 juni 2012 een klacht over een klacht gemaild ,antwoord u wordt gemiddeld binnen
3 tot 5 dagen een terugkoppeling, dat komt na 35 dagen zonder in te gaan op de klacht

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lobs,Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen en u een passende oplossing te kunnen bieden, verzoeken wij u vriendelijk uw klantgegevens naar ons te sturen.Met vriendelijke groet,
    Nederlandse Energie Maatschappij

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen