Klacht NLE: Goedkoper blijkt een stuk duurder

Klachtnummer
# 8063
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben benaderd door de NLEnergiemaatschapij voor het overzetten van het contract.
Deze kon mij een goedkoper aanbod doen kwa energie levering en gas.
Na dat ik dit had gedaan zag ik tot mijn verbazing dat ik maandelijks al €30 meer kwijt was.
En de aktie zou aleen geldig zijn als ik in 1 jaar geen betaling achterstand zou oplopen anders was dit niet van toepassing.
Dit zijn van die instinkers die ze niet aan de telefoon vertellen.
Hoezo goedkoper!!! duurder bedoel je.
Voel me lichtelijk opgelicht!!!!

De oplossing

Overstap terug naar een andere leveransier zonder extra kosten. wees ook duidelijk over de telefoon over de voorwaarden.
En hoe kan het zijn dat jullie goedkoper zijn terwijl ik €30 per maand meer betaal vind je het gek dat je dan geld terug krijgt aan het eind van het jaar.
Dat is wat je het hele jaar extra betaald.
Ik vind het belachelijk dat jullie op deze manier te werk gaan.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer van der Laan,Naar aanleiding van ons prettige telefoongesprek, zijn wij blij dat wij uw klacht naar tevredenheid in behandeling hebben kunnen nemen.Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail toegestuurd.Met vriendelijke groet,
    Nederlandse Energie Maatschappij

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen