Opgelost door NLE: Heb zwart op wit van NLE dat betaal moet zijn voor de verval datum op 24-08-2018 op papier

content Opgelost
Rene 18-11-1969

Ik heb twee van U medewerkers gesproken verleden weken mevrouw Sabrina 3 augustus 2018 en Lamina een dag later zij zeggen meneer R.a. Walner U moet voor 24 augustus ’18 dit bedrag 274. 00 euro betaald hebben toen heb ik gezegd zal ik doen en naar. Daaraan heb ik nog aantal keer en gesproken met U medewerkers van NLE zij zeggen meneer R.A. Walner als U op die tijd 24-08-2018 bedrag 274. Euro betaalt heeft gaat er veder niks gebeuren meneer R.A. Walner als maar betaalt voor die datum 24-08-2018.
Nu krijg ik op 11-08-2018 dit per sms op mijn telefoon van Nle uit zie bewijs dat ik 12-08-2018 dit bedrag 172.00 euro moet over maken anders word ik afgesloten en incasso kosten kom erbij terwijl. Ik met mevrouw Sabrina op 3 augustus 2018 en Lamina een dag later zij zeggen meneer R.a. Walner U moet voor 24 augustus ’18 dit bedrag 274.oo euro.
Nu weet ik niet meer zijn Jullie mijn leven kapot aan maken maak duidelijke afspraak dat ik de 23-08-2018 via de i-deal link gaat over maken 274.00 Euro gaan jullie zo doen zie bewijzen

ik betaal de 23-08-2018 het bedrag 274.00 Euro via de i-deal link zo was ook afgesproken en zal ik ook aan houden .

NLE
    Geachte meneer Walner,

Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek, hoop ik dat alles duidelijk is geworden. De betaalafspraak die blijft staan en is dan ook niet vervallen.

NLE Klachtafhandeling
    NLE
    Geachte meneer Walner,

Dat is goed om te horen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat alle afspraken worden nagekomen. Dit zullen wij dan natuurlijk ook doen. Bij deze sluit ik de klacht en was het fijn om u hier even telefonisch te hebben gesproken.

NLE Klachtafhandeling

Rene 18-11-1969
afwachten of ze de wordt houden

Ook een klacht indienen over NLE?