Opgelost door NLE: Heb zwart op wit van NLE dat betaal moet zijn voor de verval datum op 24-08-2018 op papier

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 317411
Gebruiker
Rene 18-11-1969
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee van U medewerkers gesproken verleden weken mevrouw Sabrina 3 augustus 2018 en Lamina een dag later zij zeggen meneer R.a. Walner U moet voor 24 augustus ’18 dit bedrag 274. 00 euro betaald hebben toen heb ik gezegd zal ik doen en naar. Daaraan heb ik nog aantal keer en gesproken met U medewerkers van NLE zij zeggen meneer R.A. Walner als U op die tijd 24-08-2018 bedrag 274. Euro betaalt heeft gaat er veder niks gebeuren meneer R.A. Walner als maar betaalt voor die datum 24-08-2018.
Nu krijg ik op 11-08-2018 dit per sms op mijn telefoon van Nle uit zie bewijs dat ik 12-08-2018 dit bedrag 172.00 euro moet over maken anders word ik afgesloten en incasso kosten kom erbij terwijl. Ik met mevrouw Sabrina op 3 augustus 2018 en Lamina een dag later zij zeggen meneer R.a. Walner U moet voor 24 augustus ’18 dit bedrag 274.oo euro.
Nu weet ik niet meer zijn Jullie mijn leven kapot aan maken maak duidelijke afspraak dat ik de 23-08-2018 via de i-deal link gaat over maken 274.00 Euro gaan jullie zo doen zie bewijzen

De oplossing

ik betaal de 23-08-2018 het bedrag 274.00 Euro via de i-deal link zo was ook afgesproken en zal ik ook aan houden .

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte meneer Walner,

    Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek, hoop ik dat alles duidelijk is geworden. De betaalafspraak die blijft staan en is dan ook niet vervallen.

    Met vriendelijke groet,

    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer Walner,

    Dat is goed om te horen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat alle afspraken worden nagekomen. Dit zullen wij dan natuurlijk ook doen. Bij deze sluit ik de klacht en was het fijn om u hier even telefonisch te hebben gesproken.

    Met vriendelijke groet,

    NLE Klachtafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rene 18-11-1969
Datum
Uiteindelijke oplossing
afwachten of ze de wordt houden
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen