Opgelost door NLE: hele slechte communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 387889
Gebruiker
Albert
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ze zijn heel erg slecht bereikbaar en reageren niet of veel te laat op email en hun eigen klachtmeldingen via de website. in 2 dagen 4 keer gebeld, laten je meer dan 5 minuten wachten zonder te zeggen hoe lang het duur of hoeveel wachtenden voor zijn.......

Gewenste oplossing

zij moeten snel en duidelijk reageren
Geboden oplossing
goed gesprek en misverstand opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Vos,

    Naar aanleiding van uw klacht, hebben wij een fijn gesprek gehad.
    Ik ben blij dat wij er samen uit zijn gekomen, zowel voor het zakelijke als voor het privé contract.

    Ik wens u een hele fijne dag toe!
    Met vriendelijke groeten,
    NLE klachtenafhandeling

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen