Opgelost door NLE: het duidelijk aangeven waarom ik dit zou moeten betalen in een mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 360432
Gebruiker
rik
Datum
2 reacties

Details

Klacht

het altijd van te voren moeten betalen en nu achteraf nu ik weg ben...39.95
vervolgens een mail sturen met niet iets vergeten en betaal voor... anders brengen wij de kosten in rekening + 15 euro extra het niet reageren op mail facebook en telefonisch niet bereik baar zijn of een uur in de wacht..

Gewenste oplossing

beter informeren per mail in plaats van een eigen inlog op site waar je niet in
kan komen ! leuke afsluiting van nle! 27 mrt 2017 begonnen met jullie 1 mrt de rekening! 28 mrt overgegaan 2 april de rekening verklaar jullie nader en stop met deze onzin,....jullie bereikbaarheid beter maken! 3x mail gestuurd niet geantwoord facebook geprobeerd lukt ook al niet waardeloos..
Geboden oplossing
een late eind afrekening! van geen 39.95!maar 1.29
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    rik
    Datum
    het is zo jammer dat als er wat is jullie niet thuis zijn voor klanten!
    en zo weinig personeel hebben zodat iemand zo 45 min in de wacht word gezet...
    goed ik hoor dus helaas nog niets van jullie omtrent de extra rekening
  2. Auteur
    rik
    Datum
    super he he! eindelijk ingelogd hierbij heb ik vernomen dat ik nog 1.29= schuldig ben deze zal ik overmaken. jammer dat de eind afrekening niet meteen kwam...maar bij deze goed opgelost
    groetjes en tot ziens!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen